سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه نوش آباد کاشان:

بالاترین آرزو برای اهل معرفت، شهادت در راه خداست/ تصاویر

امام جمعه شهر نوش آباد کاشان گفت: شهدا حججی وار عمل می کنند و وقتی صحبت دین می شود همه چیز خود را فدا می کنند و پای ولایت فقیه خود تا آخر ایستاده اند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید حسین علوی شامگاه گذشته در مراسم شهادت امام صادق(ع) و یادواره شهدای اردستان در مسجد امام صادق(ع) این شهرستان اظهار کرد: دین ماندنی است و خدا دین خود را حفظ خواهد کرد آن هم با زبان و قلم و جانمان که از خدا درخواست می کنیم پس به مال و جانم برکتی بده تا با شهادتم دین را یاری کنم.

وی افزود: دینداران کوی ولایت، عاشقان حماسه و دلداگی هم و غمشان حفظ دین بوده و در بینش متدینان ولایت مدار خدا را بزرگ می بینند که همینطور هم است.

امام جمعه نوش آباد کاشان گفت: دنیا در بینش اهل حماسه و پیش چشمشان کوتاه می شود و شهداء این درس را دادند و پای دین ایستادند و دنیا آنها را زمین گیر نکرد، لذا در بینش اهل معرفت و دین، دنیا بی ارزش است.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه شهدا حججی وار عمل می کنند و وقتی صحبت دین می شود همه چیز خود را فدا می کنند و پای ولایت فقیه خود تا آخر ایستاده اند، تصریح کرد: نباید انسان برای آبادانی به هر شکلی شده التماس و مذاکره کند که این در منش امام صادق(ع) جایی ندارد.

وی تاکید کرد: همه خانواده های شهدا و ایثارگران بی قرارند اما در برابر دشمن ایستادگی می کنند و تقوی در برابر عدم تسلیم در برابر دشمن را دارند، لذا تسلیم در برابر دشمن ننگ است و بالاترین آرزو برای اهل معرفت، شهادت در راه خدا و احیای نام خدا است.

امام جمعه نوش آباد کاشان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به عشق ولایت مداری به جایی رسید که هشت سال با عشق و مرام در برابر دشمن ایستاد و می بینیم ۴۰سال است دشمنان که در رأس انان امریکا وجود دارد نتوانسته اند ایران را از پای درآورند.

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: کاری نبوده که استکبار نکند و حالا هم دست به دامن دول عرب می شود تا بتواند حریف ایران شود اما ایرانی که در رأس او ولایت فقیه قرار دارد پیروز است.

انتهای پیام / کد خبر30314

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار