پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
کارشناس مسائل مذهبی:

کسانی که معرفت به امام ندارند در مسیر دین، گمراه می شوند/ تصاویر

کارشناس مسائل مذهبی گفت: کسانی که معرفت به امام ندارنددر مسیر دین گمراه می شوند ودر حال مرگ کافر یا منافق از دنیا خواهند رفت.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام منصور صابری در سخنرانی دعای ندبه در گلزار شهدای محله راهمیان اظهار کرد: مومن کسی است که چند شناخت در آن باشد که یکی از آنها معرفت نسبت به امام زمانش است.

وی افزود: در دوران غیبت امام زمان تکلیفی که بر دوش مومن قرار داده شده اینکه دنبال معرفت برود و از خدا بخواهد و تلاش برای کسب معرفت را داشته باشند.

کارشناس مسائل مذهبی گفت: خداوند با غیبت امام زمان ایمان و تعهد شیعه را امتحان می کند تا کسانی که خیال باطل دارند از دور خارج شوند.

حجت الاسلام صابری با بیان اینکه دعای غیبت را باید زیاد خواند تا معرفت نسبت به امام را پیدا کنیم تصریح کرد: خوارج ظاهری عابد داشتند اما چون به امام زمانشان شناخت نداشتند دچار نقصان شدند.

وی تاکید کرد: کسانی که معرفت به امام ندارنددر مسیر دین گمراه می شوند ودر حال مرگ کافر یا منافق از دنیا خواهند رفت.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: ظلمهایی که در طول تاریخ به ائمه شده است همه به جهت عدم شناخت مردم نسبت به آنها بوده است.

حجت الاسلام صابری تصریح کرد: کسانی در زمان غیبت ثابت قدم خواهند ماند که اطاعت از امام برایشان سخت نباشدومطیع اوامر امام معصوم باشد.

انتهای پیام / کد خبر30436

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار