سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس بنیاد مهدویت اردستان:

هدف دشمن در مسئله ترویج بی حجابی، استثمار زن است

رئیس بنیاد مهدویت اردستان گفت: باید بدانیم هدف دشمن در مسئله ترویج بی حجابی استثمار زن است و اینکه عده ای را اجیر میکنند تا کشف حجاب کنند و به خاطر آزادی زن نیست بلکه به دنبال از بین بردن حیا و عفت زنان در جامعه هستند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام منصور صابری عصر دوشنبه در مراسم همایش  عفاف و حجاب در امامزاده یحیی(ع) شهر زواره که به همت حوزه بسیج خواهران زواره برگزار شده بود اظهار کرد: ضمن عرض تبریک دهه کرامت و میلاد پرخیر وبرکت حضرت معصومه و امام رضا علیهما سلام و روز دختر لازم است زنان و دختران جامعه ما از زندگانی حضرت معصومه (س) درس بگیرند و ایشان را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: باید بدانیم هدف دشمن در مسئله ترویج بی حجابی استثمار زن است و اینکه عده ای را اجیر میکنند تا کشف حجاب کنند به خاطر آزادی زن نیست بلکه به دنبال از بین بردن حیا و عفت زنان در جامعه هستند و اگر به این هدف برسند آنگاه مقابله با نظام اسلامی مشکل نخواهد بود.

رئیس بنیاد مهدویت اردستان گفت: دشمنان اسلام از حجاب و عفاف زنان جامعه و از غیرت مردان جامعه هراس دارند و با تمام قدرتشان میخواهند این دو مقوله را از بین ببرند.

حجت الاسلام صابری با بیان اینکه وقتی به تاریخ جاهلیت نگاه میکنیم و نوع نگرش آن زمان به شخصیت زن را میبینیم و با جامعه امروزی غرب مقایسه میکنیم، تصریح کرد: شباهتهای زیادی بین آنها میبینیم و جمله استفاده ابزاری از زن که اکنون در جامعه غربی زن را به عنوان یک کالا مجسم میکنند، این در حالی است که اسلام به زن بها داد و ارزش قائل شد.

کارشناس مسائل مذهبی تاکید کرد: اگر اسلام حجاب را برای زن لازم میداند به خاطر ارزش زن است و عقل سلیم حکم میکند که انسان باارزش ترین ها را از دید نااهلان مخفی نگه دارد.

رئیس بنیاد مهدویت اردستان خاطرنشان کرد: زنان مادران میهن هستند وی ک مادر خوب یک نسل خوب تربیت میکند و باعث استقلال کشور می شود و اکنون مادران شهدا و همسرانشان نمونه بارز یک زن مومن هستند که دشمن از چنین مادران و چنین زنانی هراس دارد و زیرا میداند این مادران هستند که امثال شهدای مدافع حرم را تربیت کرده اند، لذا به دنبال تخریب این شخصیت والاست و مقدمه این کار ترویج بی حجابی و بعد از آن بی بند وباریست.

انتهای پیام / کد خبر30501

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار