سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

۹۰ درصد مردم اردستان از فعالیت‌های ستاد نماز جمعه رضایت دارند/ برگزاری مسابقه کتابخوانی «خانواده مهدوی» در اردستان

امام جمعه اردستان گفت: فعالیت ستاد نماز جمعه توسط مردم مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته وحدود ۹۰ درصد مردم از فعالیت های این ستاد رضایت داشته اند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری پیش از ظهر امروز به مناسبت پنجم مرداد روز اقامه اولین نماز جمعه کشور در نشست خبری خود در محل دفتر امام جمعه اردستان اظهار کرد: بعد از ۳۹ سال که از تأسیس اقامه اولین نماز جمعه می گذرد مردم هنوز با شور و شعف بالایی در این مراسم شرکت می کنند.

وی افزود: در این روز ستاد نماز جمعه اردستان ضمن فضاسازی محل نماز جمعه از ائمه جمعه سابق و خانواده آنان تجلیل خواهد کرد.

امام جمعه اردستان گفت: اصحاب رسانه به عنوان رسانه صادق مواردی که مربوط به برگزاری نماز جمعه وجود دارد را تذکر و اطلاع دهند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه انعکاس اخبار نماز جمعه ترویج یکی از اصل های اساسی دین خواهد بود، تصریح کرد: به همین منظور مسابقه کتابخوانی «خانواده مهدوی» که کتاب آن در بین مردم توزیع خواهد شد برگزار خواهد شد و به ۱۰ نفر کمک هزینه سفر مشهد مقدس اعطا می شود.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: همچنین برنامه های ورزشی همچون جام آدینه در قالب مسابقه فوتبال و همچنین پیاده روی خانوادگی با همکاری اداره ورزش و جوانان اردستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام دهشیری اعلام کرد: ضمن تجلیل از خانواده شهدای ستاد نماز جمعه سعی می شود تا جلسه شورای اداری در همین زمینه برگزار شود تا مسئولان قدردان نماز جمعه باشند.

وی افزود: همه ادارات می دانند نماز جمعه اثرگذار بوده و برای همه ادارات این فرصت را قرار داده ایم تا تریبون نماز جمعه در اختیارشان قرار گیرد، لذا باید این همکاری دو سویه باشد.

امام جمعه اردستان با اعلام این مطلب که در یک سال گذشته ۱۲ جلسه ستاد اقامه نماز جمعه برگزار شده است، افزود: فعالیت این ستاد توسط مردم مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته وحدود ۹۰ درصد مردم از فعالیت های ستاد رضایت داشته اند.

حجت الاسلام دهشیری بیان کرد: احکام نماز جمعه و دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص نماز جمعه بازتاب داده می شود و مرکزی برای جوابگویی به سوالات شرعی در دفتر امام جمعه ایجاد شده و ۲۴ساعته پاسخگو خواهد بود.

وی گفت: ستادی با نام «افتخار به گذشته و امید به آینده» تشکیل می شود تا با برگزاری جشن بزرگی در خصوص جشن انقلاب به مناسبت ۲۲ بهمن یک بازنگری انجام شود تا اصل قضایا از بین نرود.

انتهای پیام / کد خبر30616

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار