سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی اردستان خبر داد؛

کشف ۱۱ هزار کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در اردستان

فرمانده انتظامی اردستان، گفت: پلیس آگاهی و پلیس راه اردستان با استقرار در محل تعیین شده یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا را متوقف کرده که در بازرسی از آن مقدار ۱۱ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: به منظور اجرای قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل و اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مراتب از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به کلیه یگان های تابعه ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس آگاهی و پلیس راه اردستان در محل تعیین شده مستقر و یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا را متوقف کرده که در بازرسی از آن مقدار ۱۱ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی اردستان گفت: با هماهنگی به عمل آمده با مقامات قضایی مستقر در شهرستان اردستان کامیون در پارکینگ متوقف و محموله برنج کشف شده تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

سرهنگ هاسمی زاده با بیان اینکه برای متخلف پرونده قضایی تشکیل شده، تصریح کرد: برای تعیین تکلیف متهم تحویل مقامات قضائی شهرستان اردستان شد.

وی تاکید کرد: ارزش محموله کشف‌ شده طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام‌ شده است.

فرمانده انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان نظم جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهند داد.

انتهای پیام / کد خبر30638

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار