سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

مسئولان باید برای خدمت به مردم همت کنند

امام جمعه اردستان، گفت: مسئولان برای استیضاح یک وزیر بیشتر همدیگر را رسوا می کنند که نتیجه خوبی برای مردم ندارد و دشمنان هم از بیرون نظاره گر آن هستند و امروزکه زمان وحدت است اینگونه رفتارها خوب نبوده ومسئولان باید برای خدمت به مردم همت کنند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری درخطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: ازدواج آسان و سالم را حضرت علی(ع) و فاطمه(س) داشتند که باید الگویی برای جوانان امروز باشد.

وی افزود: مدیران فرهنگی تلاش کنند تا جوانان به ازدواج سالم تن بدهند و با امکانات کم قانع باشند تا سن ازدواج بالا نرود و شاهد تحکیم خانواده ها هم باشیم، هر چند نقش دولتمردان در این زمینه خیلی مهم است.

امام جمعه اردستان گفت: طبق نظرسنجی و آمار موجود در سال ۹۶ ازدواج ها در اردستان پایین بوده و در مقابل آمار طلاق بالا بوده که این برای شهری مذهبی همچون اردستان خوب نیست.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه زمانه امروز ما همچون دوران جنگ احزاب است، تصریح کرد: عده ای مزدور از درون و عده در بیرون نقشه های براندازی را متصور هستند که با صبر و استقامتی که مردم دارند، مردم پیروز خواهند شد.

وی تاکید کرد مسئولان برای استیضاح یک وزیر بیشتر همدیگر را رسوا می کنتد که نتیجه خوبی برای مردم ندارد و دشمنان هم از بیرون نظاره گر آن هستند و امروزکه زمان وحدت است اینگونه رفتارها خوب نبوده ومسئولان باید برای خدمت به مردم همت کنند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد:  دنیا این است که باهم و برای هم باشیم و ضمن ایجاد وحدت روی پای خود نیز بایستیم.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: ۱۷مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه شهرستان تبریک گفته و این جمله را متذکر می شویم که شان خبرگزاری خیلی بالا است که سرعت و دقت دو عامل مهم آن بوده و مسئولان هم در خصوص انعکاس اخبار خود از طریق خبرنگاران اقدام کنند.

انتهای پیام / کد خبر30692

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار