سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

استقلال کنونی جمهوری اسلامی به برکت انقلاب است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، گفت: عده ای می‌گویند انقلاب چه کاری انجام داده در حالی که همین استقلال کنونی جمهوری اسلامی به برکت انقلاب است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره ۲۵ شهید دهستان علیا در مسجدالنبی (روستای ومکان) اردستان اظهار کرد: بهترین چیزی که انسان را به خدا نزدیک می کند و وسیله رسیدن به خداست، ایمان به خدا و رسول خداست و بعد از آن جهاد در راه خدا است که خیلی مهم خواهد بود.

وی افزود: جهاد در راه خدا همچون قله ای است که انسان باید به آن برسد تا پیروز شود و خیلی ها هم موفق نخواهند شد، که شهدا به آن قله اسلام رسیده اند و موفق شده اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: شهدا جان دادند که حکومت اسلامی برپا باشد و ما در امنیت زندگی کنیم لذا باید قدردان این جانفشانی ها بود و اگر در زمان کنونی هم شهدای مدافع حرم نبودند امنیت و عزتی به این معنا نداشتیم.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد همه دنیا تحت سلطه آنها باشد، تصریح کرد: لذا آنها می‌خواستند سوریه را بگیرند ولی جمهوری اسللامی اجازه نداد و اگر ایران نبود هم سوریه و هم عراق شکست خورده بودند.

وی همچنین در ادامه به تبلیغات دشمن در فضاهای مجازی مبنی بر عدم کارایی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: هیچ کشوری جز جمهوی اسلامی نتوانسته با این حجم تحریم و مشکلات دوام بیاورد و این خود موجب عصبانیت بیشتر دشمن شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تاکید کرد: عده ای می‌گویند انقلاب چه کاری انجام داده در حالی که همین استقلال کنونی جمهوری اسلامی به برکت انقلاب است و برای نمونه کشوری مثل ژاپن با وجود پیشرفتهای اقتصادی که داشته است تحت سلطه آمریکا است و حتی ارتش برای خود ندارد.

آیت الله طباطبایی نژاد به صحبت های رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره بدون پیش شرط با ایران اشاره کرد و افزود: ولی روز بعد از این اظهارات، وزیر امور خارجه آمریکا ۱۲شرط از جمله اینکه ایران دست از انقلابی گری بردارد، ارتش را بررسی کنند و برای ابد هسته ای را کنار بگذارند بود و لذا نباید باور کرد که آمریکا حاضر هست با ایران مذاکره کند .

انتهای پیام / کد خبر30775

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار