سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
در اردستان اتفاق افتاد/

یک کشته و ۱۴ مصدوم در سه حادثه رانندگی

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان، گفت: همچنین در سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی اردستان یک نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم شده اند.

به گزارش صبح اردستان، غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: شب گذشته در حادثه واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور اردستان به اصفهان بعد از گردنه بغم سه نفر مصدوم شدند.

وی افزود: علت این حادثه بنابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه اردستان عدم توجه به جلو و خارج شدن از محور اصلی بوده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: همچنین در سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی اردستان یک نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم شده اند.

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه شب گذشته  در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ با شش سرنشین در محور روستای نیسیان به نهوج در گردنه مارچوبه یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند، تصریح کرد: علت این حادثه بنابر نظر کارشناس پلیس راه اردستان عدم توجه به جلو،خارج شدن از محور اصلی و ورود به شانه خاکی بوده است.

وی تاکید کرد: در حادثه دیگری در صبح امروز یک دستگاه خودروی ساینا در محور اردستان به مهاباد دچار واژگونی شد که در این حادثه نیز شش نفر مصدوم شدند که یک نفر بصورت سرپایی مداوا و ۵ نفر در بیمارستان اردستان بستری شده اند خاطرنشان کرد: علت این حادثه بنابر نظر کارشناس پلیس راه اردستان خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو بوده است.

انتهای پیام / کد خبر30784

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار