سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس پلیس راهور شهرستان اردستان:

کاهش ۳۲ درصدی تخلفات رانندگی در اردستان

رییس پلیس راهور شهرستان اردستان، گفت: در پنج ماه اول سال جاری و با تلاش پرسنل راهور اردستان و اراده مردم در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با کاهش ۳۲ درصدی تخلفات همراه بوده است.

به گزارش صبح اردستان، سروان ابراهیم نرگسیان  در گفتگو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی پلیس راهور کنترل تخلفات رانندگی در راستای کاهش حوادث ترافیکی است.

وی افزود: در پنج ماه اول سال جاری این امر با تلاش پرسنل راهور و اراده مردم اردستان در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با کاهش ۳۲ درصدی تخلفات همراه بوده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اردستان ابراز امیدواری کرد: با ادامه این روند و اصلاح رفتارهای غلط رانندگی و  افزایش فرهنگ ترافیک در شهرستان شاهد کاهش چشمگیر حوادث و صدمات جانی و آسیب های اجتماعی  برای رانندگان و خانواده های آنان باشیم.

سروان نرگسیان با بیان اینکه عمده مشکلات ترافیکی شهر اردستان ناشی از عواملی همچون عدم استقبال مردم از حمل و نقل عمومی، تمرکز مراکز خدمات رسانی در هسته مرکزی شهر، تردد و توقف وسایل نقلیه سنگین در خیابان های اصلی است، تصریح کرد: نبود پارکینگ وسایل نقلیه مناسب در مرکز شهر و وجود نقاط پر خطر و حادثه افرین از مشکلات عدیده است.

وی تاکید کرد:  بیش از ۳۲ نهاد و سازمان در امر مدیریت ترافیک و خدمات درون شهری مسئولیت دارند، اما  سمت و سوی انتقادات و مشکلات این حوزه به طرف پلیس راهنمایی و رانندگی است.

رییس پلیس راهور شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز  از اولویت کارها می باشد که در این زمینه معابر ذیل به عنوان معابر پر حادثه و خطر آفرین به شهرداری ها اعلام، تا با مدیریت جهادی اقدامات فنی و مهندسی لازم را به عمل آورند.

این مسئول به اقدامات انجام شده در راستای تعاملات بین سازمانی توسط این سازمان اشاره و اظهار کرد: نقاط پر حادثه شهرستان که شناسایی شده به شرح ذیل می باشد.

شهر اردستان:ورودی مسکن مهر، خیابان شهید فائق، تقاطع پمپ بنزین

شهر زواره: بلوار جانباز،  تقاطع خیابان سپاه

شهر مهاباد:میدان آقا بزرگ، میدان شهدا

انتهای پیام / کد خبر30795

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار