یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر اردستان:

نه اصراری بر ماندن دارم و نه اصراری بر رفتن

رئیس شورای شهر اردستان، گفت: نظر خود من هم هرچه دوستان شوراتصمیم بگیرند انجام خواهم داد و نه اصراری بر ماندن دارم و نه اصراری بر رفتن تقریبا می توان گفت در خصوص رئیس شورا بی نظرم و اگر نتیجه بگیرند کس دیگری باشد خوشحال ترم و سعی می کنم کمک آنها باشم.

به گزارش صبح اردستان، روح اله جلالی در گفتگو با خبرنگار صبح اردستان، اظهار کرد: در کل کشور شهرداری ها مشکل مالی دارند و طبق خبرها ۸۰۰ شهرداری در مرحله ورشکستگی هستند و شهرداری اردستان هم مدیریت و شورای شهر خوب عمل کرده اند که تا کنون توانسته اند بحران یکساله شهرداری را اداره کنند و شهرداری های همجوار شش تا هفت ماه حقوق عقب افتاده دارند ولی ما حقوق نیروهایمان اولویت کارهایمان است و کمترین عقب افتادگی را در حقوق و مزایا داریم.

وی افزود:  نیروهای زحمتکشی داریم و وضعیت نیرو کم است و با توجه به وضعیت بودجه اجازه جذب نیرو را نداریم و نیروها بعضی آنها تا ۱۰ شب فعالیت دارند.

رئیس شورای شهر اردستان گفت: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتیم نزدیک به ۵ میلیارد تومان بدهی داشت که عرف شهرداری ها است و در زمان سال آخر که به انتخابات می خورد شهردار فعالیت عمرانی خود را زیاد می کند که شهرداری را با بدهی تحویل گرفتیم و با تمام وضعیت های بد مردم و وضعیت بد اقتصادی توانسته ایم امور را بهبود ببخشیم.

جلالی با بیان اینکه غیر از کارهای عمرانی بدهی های قبلی حدود دو میلیارد آن کمتر شده است و از پیمانکاران و طلبکاران عذرخواهی می کنیم، تصریح کرد: درموضوع عمرانی شهر پروژه های  مختلفی شروع شد که مهمترین پروژه ای که ما حمایت می کنیم موضوع پارک پردیسان است که مرحله اول آن تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید و موجب می شود تا به جذب مسافران راهی و توریست بیانجامد.

وی تاکید کرد: طرح دیگر کندرو کمربندی حدودی پیشرفت داشت و با مشکلاتی که دارد و با ورود نماینده و فرمانداری مشکلات برطرف شود و همچنین کفپوش پیاده روهای شهری را داشتیم و پارکهای محلی از جمله فعالیتهایی بوده که امکانات اولیه را برایشان انجام داده ایم.

رئیس شورای شهر اردستان خاطرنشان کرد: محله ها امکانات اولیه از جمله آسفالت را دارند ولی شهرکها این را هم ندارند که برایشان پارکهایی را در نظر گرفته ایم و همچون شهرک امام حسن، مسکن مهر که مشکلات اصلی آنان برطرف بشود و در موضوع عمرانی همچنان که فرمانداری گفته جریان خاصی را احساس  می کنیم که شروع شده و شهرداری در حال کار است.

جلالی تصریح کرد: در محله های قدیمی و سنتی شاید کار کمتر صورت گرفته باشد و نظر شورا این بود که شهرکها امکانات نداشته اند و بیشتر برای آنها کار انجام شده و با قوت زیاد کارها انجام خواهد شد.

وی یادآوری کرد: در شهرهای دیگر و همجوار موضوع انتخاب هیئت رئیسه گرم شده ولی در اردستان جایی انعکاس نداده شده و برای اولین بار صحبت می کنم وتمام افرادی که هستند نظرشان خدمت است، اما واقعیت روند قانونی است که باید انجام شود و تمام بزرگواران هیچ صحبتی نکرده اند و انتقاد ضد همی وجود ندارد.

رئیس شورای شهر اردستان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه افزود: نظر خود من هم هرچه دوستان شوراتصمیم بگیرند انجام خواهم داد و نه اصراری بر ماندن دارم و نه اصراری بر رفتن تقریبا می توان گفت در خصوص رئیس شورا بی نظرم و اگر نتیجه بگیرند کس دیگری باشد خوشحال ترم و سعی می کنم کمک آنها باشم و اگر به این نتیجه رسیدند که بنده باشم با تمام مشغله هایی که دارم و بدانم نبودنم ضربه می زند به اتحادی که در شورا وجود دارد قبول می کنم.

جلالی اعلام کرد: خدمت در شورا فرقی نمی کند در کدام سنگر آن باشی و اصل خدمت به مردم است.

وی در خصوص سوال خبرنگار صبح اردستان مبنی بر آسفالت رینگ غربی اردستان گفت: رینگ غربی با نبود آسفالت زمین مانده  که زیر ساخت آن انجام می شود و جزء اولین طرح هایی است که به محض رسیدن آسفالت از انتهای خیابان شریعتی تا مسکن مهر آسفالت آن نآنانجام خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر30798

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار