سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرآموزش و پرورش اردستان:

حضور ۶۰۰ نفری در کلاسهای اوقات فراغت اردستان/ سرانه مطالعه در کشور پایین است

مدیر آموزش و پرورش اردستان، گفت: دانش آموزان اردستانی در رشته های مختلف علمی، ورزشی و هنرهای دستی بیش از ۶۰۰ نفر در کلاسها حضور فعال داشته اند که نسبت به سالهای قبل افزایش داشته است.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن اختتامیه اوقات فراغت تابستان۹۷ در سالن شهدای اهل فرهنگ و قلم کانون شهید مفتح اردستان اظهار کرد: والدین به مجموعه آموزش و پرورش اعتماد کرده و فرزندان خود را در کلاسهای اوقات فراغت ثبت نام کرده اند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: دانش آموزان در رشته های مختلف علمی، ورزشی و هنرهای دستی بیش از ۶۰۰ نفر در کلاسها حضور فعال داشته اند که نسبت به سالهای قبل افزایش داشته است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: برای اولین بار در اردستان ۲۰۰نفر عضو خانه ریاضی شدند که باید این حرکت را غنیمت شمرد.

شفیعی با بیان اینکه کلاسهای اوقات فراغت از بار علمی بالایی برخوردار بوده، تصریح کرد: در این زمینه کانون های فرهنگی شهر اردستان و مهاباد فعالیت خوبی را داشته اند.

وی تاکید کرد: فعالیت دانش آموزان و کلیه زحمات و موفقیتی هایی که انجام شده نتیجه همدلی و همراهی اولیای دانش آموزان بوده که توانسته ایم این راه را ادامه دهیم.

*سرانه مطالعه در کشورپایین و خیلی ضعیف است

حجت الاسلام احسان اله برزگر در ادامه مراسم اظهار کرد: دانش آموزان در اوقات بیکاری خود حتما در کلاسهای مختلف شرکت کنند ودر کنار درس با کلاسهای علمی، ورزشی برای ارتقاء خودسازی کنند.

امام جمعه شهر مهاباد گفت:  وقت از دست دادن برای نوجوانان خوب نیست و می توانید این مورد در آینده به ضررشان تمام شود.

وی تاکید کرد: تمام نوجوانان و جوانان  ما مستعد در کارهای قرآنی هستند و باید از این نعمت عمر استفاده کافی را ببرند و با اعمال صالح همچون نماز، قران و کارهای خوب عمر خود را از بین نبرند.

حجت الاسلام برزگر با بیان اینکه والدین باید نگذارند فرزندان وقتشان بیهوده هدر برود، تصریح کرد: سرانه مطالعه در کشور پایین و خیلی ضعیف است.

امام جمعه شهر مهاباد خاطرنشان کرد: معلمان با توجه به شغلشان برای مطالعه وقت گذاری خوبی دارند، اما دانش آموزان و دانشجویان برای مطالعه وقت نمی گذرانند که این ضعفی برای کشور است.

وی تصریح کرد: جوانان بدانند چند مورد لازمه زندگی آنهاست که یکی یاد گیری قرآن و زبانهای خارجی است که اگر درست استفاده شود برای پستهای مدیریتی در آینده خوب است.

انتهای پیام / کد خبر30933

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار