سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده ناحیه سپاه اردستان:

برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس با حضور دو گردان در اردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان، گفت: بمنظور آموزش گردانهای بیت المقدس و حفظ و انسجام نیروهای بسیجی یک رزمایش ۳۶ ساعته به استعداد دو گردان از حوزه های مقاومت بسیج امام علی(ع) اردستان و شهید صدوقی زواره در اردوگاه قدس برگزار می شود.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ حسن فخرل در گفتگو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: در راستای آموزش گردانهای بیت المقدس و حفظ و انسجام نیروهای بسیجی یک رزمایش ۳۶ ساعته به استعداد دو گردان از حوزه های مقاومت بسیج امام علی(ع) اردستان و شهید صدوقی زواره در اردوگاه قدس برگزار می شود.

وی افزود: رزمایش پیش رو ضمن فراخوانی نیروهای بسیجی از تاریخ ۱۴ شهریور  تا ۱۵ شهریور با حضور در سطح شهر و سپس اعزام به اردوگاه قدس اقدام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: بسیجیان در این دو روز آموزشهایی را در راستای نوع مأموریت که موضوع امنیتی و آرامش شهرستانی است فرا خواهند گرفت.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه بسیجیان در این مدت آموزش هایی همچون میدان تیر، آموزش های مختلف و عمومی، مبارزه با ضد اغتشاش و دفاع از کیان شهرستان را فراخواهند گرفت، تصریح کرد: آموزشها تحت عنوان دوره شهید صفری در کل استان در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن رزمایش از نیروهای نظامی مستقر در شهرستان همچون نیروی انتظامی هم کمک گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی که بین اعضای شورای  تأمین در خصوص شناخت توانمندی های بسیج و همچنین اشرافیت نسبت به ظرفیتهای شهرستان، تجهیزات و اشرافیت وجود دارد پیش بینی می شود که نیروهای بسیجی بتوانند در زمان بحران و موارد غیر مترقبه به کمک مردم بیایند.

سرهنگ فخرل یادآوری کرد: هر گردان ۲۴۰ نیرو دارد که پیش بینی می شود ۴۰۰ نفربسیجی در این رزمایش شرکت کنند که مرحله آخر رزمایش در روز جمعه با حضور مسئولان شهرستان در اردوگاه قدس برگزار می شود.

انتهای پیام / کد خبر31157

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار