سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
در جلسه همایش علی اصغر(ع) اردستان مطرح شد؛

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در سالن ورزشی ارشاد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: برگزاری بعضی از برنامه های محرم دچار آسیب هایی است که باید برطرف شود، لذا هیئت رزمندگان باید تفکر این هیئت را به همه هیئات مذهبی تعمیم دهد.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛  حجت الاسلام سید جواد حیدری عصر امروز در جلسه برنامه ریزی روز همایش حضرت علی اصغر(ع) اظهار کرد: برگزاری این برنامه با هدف معنویت افزایی بوده، لذا این برنامه تبیین و تبلیغ فرهنگ تشیع است که توسط دشمن مورد هجمه قرار گرفته و هدف دشمن شیعه زدایی و اسلام زدایی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: برنامه های اینچنینی در شهرهای کوچک باید با محتوا و در یک محل انجام شود تا بازتاب خوبی از خود داشته باشد.

وی افزود: برگزاری بعضی از برنامه های محرم دچار آسیب هایی است که باید برطرف شود، لذا هیئت رزمندگان باید تفکر این هیئت را به همه هیئات مذهبی تعمیم دهد.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: اولین جمعه محرم به نام روز حضرت علی اصغر(ع) و شیرخوارگان حسینی نامگذاری شده است که ابتدا توسط هیئت رزمندگان اسلام در تهران اجرا و سپس جهانی شد.

وی افزود: این مراسم معنوی در سال گذشته در بیش از ۳۴ کشور اسلامی برگزار شد و کار خوبی بود به قدری که دشمنان حضور مسلمانان در اینگونه جلسات را ممنوع کرده و آن را ترویج خشونت اعلام کردند.

حسن زارعی  گفت: دشمنان و سفارت انگلیس در سال ۱۳۲۴ تعداد ۱۵ هزار قمه به قمه زن های تهران هدیه می کند و امروز همان انگلیس مراسم حضرت علی اصغر(ع) را مصداق خشونت عنوان می کند.

وی با بیان اینکه هیئت رزمندگان اردستان پنج سال است که این مراسم را برگزار می کند، تصریح کرد: با توجه به کوچک بودن حسینیه سیدالشهداء محله راهمیان تصمیم بر این شد که مراسم در سالن سرپوشیده ورزشی برگزار شود.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام اردستان تاکید کرد: مراسم و همایش حضرت علی اصغر(ع) با هماهنگی خواهران عترت در روز چهارم محرم در محل سالن ورزشی ارشاد اردستان راس ساعت ۱۷ برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مراسم و همایش حضرت علی اصغر(ع) یک کار فرهنگی بوده و می تواند بازتاب خوب و جهانی داشته باشد همه با تمام امکانات به یاری هیئت رزمندگان خواهند آمد.

انتهای پیام / کد خبر31160

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار