پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

تلاش مسئولان برای کاربردی کردن سخنان مقام معظم رهبری

امام جمعه اردستان، گفت: از مسئولان همچون مجلس، دولت و قوه قضائیه می خواهیم برای کاربردی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: ماه محرم را گرامی داشته و بدانید اوج محرم عاشورای حسینی است، لذا محرم را با همه جلوه هایش گرامی بدارید.

وی افزود: جلسات محرم اشکال مختلفی دارد، لذا وهن به امامان ممنوع بوده و سعی کنید بهترین را انتخاب کنید که شور همراه با شعور باشد و استفاده معنوی هم ببریم.

امام جمعه اردستان گفت: هر چند مسئولان در حال رصد کردن برنامه های محرم هستند تا به نحو احسن برنامه ها برگزار شود، اما مردم هم در این جهت تلاش خود را دارند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه مسائلی که در کشور وجود دارد باید مهار شود، تصریح کرد: مردم از بی انصافی هایی که بعضا می شود ناراحت بوده و این یکی از چالش های مهمی است که مردم با آن درگیر هستند.

وی تاکید کرد: فشار دشمن و قدرت فرعونی ترامپ و مکر کسانی که رسانه هایی در اختیار دارند و بی برنامگی افراد مسئول که برنامه مدونی ندارند موجب مسائل پیش آمده بوده است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: تبلیغات بی امان دشمن در فضای مجازی هم موجب تشویش مردم می شود و عدم تبیین برنامه ها و اینکه افراد مسئول جوابگو نیستند موجب می شودمردم سخنان دشمن را باور کنند.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: با توجه به مسائل پیش آمده باید همدلی و وحدت مسئولان در تمام سطوح از قوای سه گانه تا سطح پایین بیشتر شده تا دشمن نتواند رخنه کند.

حجت الاسلام دهشیری همچنین اعلام کرد: جامعه نیازمند امید آفرینی و نشاط انگیزی است و همانطور که مقام معظم رهبری مشکلات را بیان می کنند وامید هم می دهند در بین مسئولان هم باید این موضوع وجود داشته باشد.

وی افزود: مسئولان مستقیم و بدون واسطه پای صحبت و درد دل مردم نشسته و ضمن عزم جدی بصورت جهادی وارد عرصه رفع مشکلات شوند که در صورت عدم برطرف شدن مشکلات مردم ضرر خواهند کرد.

امام جمعه اردستان همچنین یادآوری کرد: از مسئولان همچون مجلس، دولت و قوه قضائیه می خواهیم برای کاربردی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

انتهای پیام / کد خبر31177

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار