سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان:

بعضی دور دین می گردند تا عیششان به راه باشد/ ضرورت دستگیری از افراد بی بضاعت

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: بعضی دور دین می گردند تا عیششان به راه باشد و هر کجا به ضررشان بود و حتی پوشک بچه هم گیرشان نیامد به همه ناسزا خواهند گفت.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در همایش عاشورائیان در حوزه علمیه حضرت زینب(س)اردستان اظهار کرد: مهمترین نکته ماه محرم و فلسفه این ماه ایستادن در برابر ظالم است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: بعضی مرگ ها به انسان زینت می دهد و امام حسین(ع) این زینت را دریافته بود.

وی افزود: بعضی ها خودشان را زود می بازند و کسانی دور دین می گردند تا عیششان به راه باشد و هر کجا به ضررشان بود و حتی پوشک بچه هم گیرشان نیامد به همه ناسزا خواهند گفت.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه امام حسین(ع) فلسفه قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرده است، تصریح کرد: وظیفه دینی انسان است که در برابر دشمن دین بایستد و بداند که شهادتش موحب پایداری دین خواهد شد که همین فلسفه قیام امام حسین(ع) است.

امام جمعه شهر اصفهان تاکید کرد: در مقابل آمریکا و اسراییل که کمر بسته اند تا به اسلام ضربه بزنند و متاسفانه یک سری هم به نام اسلام به آنها کمک می کنند تا مسلمانان را در افغانستان و میانمار و سراسر دنیا بکشنند، باید ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اعلام کرد: شاید بحران هایی پیش بیاید همچون بحران اقتصادی، اما آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکتد به شرطی که مومنان تحمل کنند و دست به دست دشمن ندهند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه پیروان اهل بیت باید معتقد باشند به فرموده امام سجاد(ع) که خدا رزاق است و خودش روزی را می رساند، افزود: باید دست به دست دهیم و به کسانی که وضع خوبی ندارند در این زمانه کمک کنیم.

امام جمعه شهر اصفهان یادآور شد: روحانیون و منبری ها در ماه محرم همانطور که عزاداری می کنند مردم را هم دلداری دهند و بدانید که دشمن در تحریم ها با کشورها قراردادهایی می بندند که با ایران ارتباط نداشته باشند اما هر چه تحریم ها بیشتر شود وضع اقتصادی بهتر خواهد شد.

وی با اعلام این نکته که اگر تحریم ها نبود نمی توانستیم موشک و هواپیما بسازیم، افزود: ساخت چنین تجهیزاتی در دنیا سر و صدا کرد و به خاطر تحریم ها مجبور به ساخت آن ها شدیم و امروز هم در همه زمینه ها موفق خواهیم شد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: اقتصاد مقاومتی را رونق دهیم تا در این برهه از زمان بتوانیم از مشکلات عبور کنیم و همیشه نگاهمان به دولت مردان نباشد؛ در انقلاب پیشرفت کردیم و اصلا پسرفتی نبوده و از اول انقلاب جمعیت ایران دو برابر اضافه شده که دو برابر آن هم مشغول به کار شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: بعضی کارها را اگر دولت ها تدبیر کرده بودند جمعیت بیشتری به کار مشغول می شدند اما با رهبری مقام معظم رهبری انقلاب تمام مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: آمریکا رییس جمهور هر کشور را می خواست عوض می کرد ولی چند سالی است نتوانسته رئیس جمهوری سوریه را عوض کند که آن هم به دلیل اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده است.

انتهای پیام / کد خبر31188

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار