سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معاون فرماندار اردستان:

کارخانه فاستونی اردستان به زودی راه اندازی می شود/ ۳۰میلیارد ریال تسهیلات مشاغل روستایی پرداخت شده است

معاون فرماندار اردستان گفت: کارخانه فاستونی اردستان حدود شش سال است که بنا بر دلایلی تعطیل شده و با پیگیری هایی که صورت گرفته گره های موجود برطرف شده و به زودی به چرخه تولید باز خواهد گشت.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ محمد تقی کیانی عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: دولت در موضوع پرداخت تسهیلات و منابع اعتبارات خوبی را در نظر گرفته است.

وی افزود: هفته ای یکبار کمیته فنی اشتغال تشکیل شده و مسئولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی حضور داشته و به پرونده ها رسیدگی می کنند.

معاون فرماندار اردستان گفت: در بخش توسعه روستایی اعتبار خوبی دیده شده و موضوع فراگیر اعتبارات آن جاری بوده و می توانیم در این زمینه اشتغال های خوبی را ایجاد کرده و تسهیلات خوبی را به سرملیه گذارها واگذار کنیم.

کیانی با بیان اینکه دستورالعمل سایت بهین یاب ابلاغ شده است تصریح کرد: سرمایه گذاران می توانند از این فرصت برای سرمایه و توسعه در گردش استفاده کنند.

وی تاکید کرد: تفاهم نامه برای مناطق محروم به قوت خود پابرجا بوده و موضوع مشاغل خانگی در مرحله اول یک میلیارد ریال به شهرستان اردستان اختصاص داده شده، لذا در زمینه اشتغال آن موضوعی که بیشتر مد نظر ما بوده حفظ اشتغال موجود شهرستان اردستان است.

معاون فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: کارخانه فاستونی اردستان حدود شش سال است که بنا بر دلایلی تعطیل شده و با پیگیری هایی که صورت گرفته گره های موجود برطرف شده و به زودی به چرخه تولید باز خواهد گشت.

*۳۰میلیارد ریال تسهیلات مشاغل روستایی پرداخت شده است

جمشید عامری در ادامه جلسه اظهار کرد: از جلسه قبل تا کنون چهار جلسه کمیته فنی برگزار که۲۵پرونده اشتغال روستایی بررسی شده که فقط چهار مورد که مشکل بانکی داشتند مورد تایید واقع نشده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: تا کنون هیچ طرحی در کارگروه اشتغال معطل نمانده و اگر طرحی تایید نمی شود به مشکلات شخصی فرد برمی گردد.

وی تاکید کرد: با ابتکاری که در شهرستان انجام شده است کل طرح هایی که تا کنون ۷۰طرح مشاغل روستایی با ۱۲۰میلیارد ریال اعتباربوده تک تک دنبال شده است.

عامری با بیان اینکه تا کنون نزدیک به ۳۰میلیارد ریال پرداختی ازاعتبارات۴۰میلیار ریالی سهمیه شهرستان انحام شده است تصریح کرد: در قسمت فراگیر تمام مشکلات احصاء و پیگیری شده است.

وی افزود: طرح های ملی خوبی در دست بررسی است که در صورت تایید با ۱۲۰ و۲۵۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد که همه از اعتبارات سال ۹۶ است.

انتهای پیام / کد خبر31223

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار