سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان خبر داد:

۵۰میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس اردستان اختصاص داده شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و نوسازی مدارس اردستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ محمد حسین سجاد پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح های عمرانی آموزش و پرورش اردستان، اظهار کرد: دو مدرسه در مجموعه مسکن مهر اردستان شامل ۹ کلاس در دو دوره تحصیلی احداث و تحویل خواهد شد.

وی افزود: خیری بنام خالوئی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای احداث این دو مجموعه در نظر گرفته که هزینه خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: همچنین۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و نوسازی مدارس اردستان در نظر گرفته شده است.

سجاد با بیان اینکه در خصوص تجهیز، جایگزینی مدارس فرسوده با مدارس جدید، آسفالت و استاندارد سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدارس شهرستان اردستان بودجه ای درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: مبلغ ۵۰میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که این اعتبارات در موعد مقرر برای مدارس هزینه خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای تکمیل عملیات احداث مدرسه زینب بیگم اردستان با ۹۰۰متر زیربنا شامل ۹ کلاس و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد سه میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که پیش بینی می شود این طرح تا پایان آبان ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان خاطرنشان کرد: پژوهش سرای دانش آموزی زواره در بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید که در این طرح آورده خیر هشت میلیارد ریال است که سهمی را هم دولت پرداخت خواهد کرد و تجهیز آن هم از اعتبارات دولتی انجام خواهد شد.

سجاد تصریح کرد: دو واحد آموزشی ۹ کلاسه در روستای تلک آباد زواره که سالها قبل شروع شده به بهره برداری خواهد رسید که برای ساخت این دو واحد آموزشی اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل منابع دولتی هزینه شده که با بهره برداری از آنها نگرانی اهالی روستای مذکوربرطرف خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر31226

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار