سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرآموزش و پرورش اردستان:

اولیاء دانش آموزان به بخش خصوصی اعتماد کنند

مدیر آموزش و پرورش اردستان، گفت: ازاولیا درخواست دارم به بخش خصوصی اعتماد کنند و می توانیم شاهد افتتاح تعداد بیشتری از این نوع مدارس در شهرستان باشیم تا کمک حال مجموعه آموزش و پرورش در کیفیت بخشی آموزش باشد.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی صبح امروز در مراسم بازگشایی و افتتاح دبستان و پیش دبستانی دوره اول غیر دولتی پسرانه آوای مهر اظهار کرد: افتتاح این آموزشگاه که تقارن با محرم و شور حسینی و هفته دفاع دارد می تواند مکانی باشد برای علم آموزی و امیدواریم بتوانیم فرهنگ مشارکت را  در شهرستان ترویج کنیم.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: یکی از سیاستهای دولت هم  این است که بخشی از مدارس را به فرهنگیان پیش کسوت واگذار کند که جا دارد از آقای باقری و تیم آنها تشکر کنم.

وی افزود: ایشان از چهره های بسیار شاخص اردستان بوده و در موضوع آموزش حرف برای گفتن دارد و  امیدوارم بتوانیم از تعهد و تخصص ایشان استفاده کنیم.

شفیعی با بیان اینکه از اولیا درخواست دارم به بخش خصوصی اعتماد کنند، تصریح کرد: می توانیم شاهد افتتاح تعداد بیشتری از این نوع مدارس در شهرستان باشیم تا کمک حال مجموعه آموزش و پرورش در کیفیت بخشی آموزش باشد.

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم این مدرسه از مدارس سرآمد شهرستان باشد  و مطمئن باشید که اینگونه مدارس از نظر آموزش و پرورش تحت نظارت بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

*دبستان و پیش دبستانی دوره اول غیر دولتی پسرانه آوای مهر میزبان خوبی برای دانش آموزان است

حسین باقری در ادامه افتتاحیه اظهار کرد: هدف از این کار این بوده که کار جدیدی را بنا کنیم و بتوانیم جامعه خود را خدمت گذاری کنیم.

مدیر مدرسه غیر دولتی آوای مهر گفت: می توانیم میزبان خوبی برای دانش آموزان باشیم تا آینده سازان کشور از نظر تحصیلات و سواد در  سطح بالایی قرار گیرند.

وی افزود: آنچه را در ایجاد این آموزشگاه به ما انرژی داده نظرات مثبت مدیر آموزش و پرورش اردستان بوده که موجب تشویق بوده و در برطرف کردن مشکلات تلاش کردند و از راهنمایی ایشان در آینده هم استفاده خواهیم کرد تا رسالتی که بر عهده مان است را بتوانیم پیش ببریم.

انتهای پیام / کد خبر31301

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار