سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرآموزش و پرورش اردستان:

زنگ شکوفه‌های عاشورایی نواخته شد/ افزایش ۳۵ درصدی تعداد کلاس اولی‌ها در اردستان

مدیر آموزش و پرورش اردستان، گفت: مراسم امروز با توجه و تقارن آن با ماه محرم و همچنین هفته دفاع با نام زنگ شکوفه های عاشورایی و حسینی برگزار می شود.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی در حاشیه زنگ شکوفه ها دردبستان امیر کبیر اردستان اظهار کرد: امسال میزبان حضور ۴۴۶ دانش‌آموز کلاس اول در سطح مدارس ابتدایی شهرستان اردستان هستیم.

وی افزود: امروز دانش آموزان با محیط مدرسه و معلمان آشنا می‌شوند و در مدت حضور خود در نخستین روز مدرسه، برنامه‌های خوبی که برای این عزیزان تدارک دیده‌ایم را سپری می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: مراسم امروز با توجه و تقارن آن با ماه محرم و همچنین هفته دفاع با نام زنگ شکوفه های عاشورایی و حسینی برگزار می شود.

شفیعی با بیان اینکه اصلی ترین وظایف آموزش و پرورش اجرای پروژه ملی مهر است، تصریح کرد: مجموعه آموزش و پرورش یک نهاد مردمی و تاثیر گذار بوده و همه نگاه ها به زنگ مهر دوخته شده است.

وی تاکید کرد: زنگ و مراسم حسینی امروز ویژه دانش آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی بوده که کلاس اولی ها نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزیش داشته و ۲۲۴ نفر هم پیش دبستانی هستند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطر نشان کرد: امسال حدود دوهزار و ۱۵۵ دانش آموز دوره ابتدایی، تعداد یکهزار نفر در مقطع متوسطه اول و ۹۰۵ نفر در متوسطه دوم در روز اول مهر وارد کلاس های درس خواهند شد.

شفیعی تصریح کرد: همچنین تعداد ۳۹ مدرسه مستقل و دبستان در شهرستان اردستان آماده پذیرایی از دانش آموزان دبستانی، تعداد ۲۶ مدرسه متوسطه اول و دوم و ۴۸۰ معلم و دبیر با تمام برنامه هایی که پیش بینی شده آماده حضور در کلاس های درس هستند.

انتهای پیام / کد خبر31391

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار