پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه اردستان:

دفاع از ارزش های انقلاب منوط به حفظ اقتدار بسیج است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: تداوم حکومت اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب منوط به حفظ اقتدار بسیج و تفکر بسیجی است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان در گفت و گو یی اظهار داشت: تشکیل بسیج از ماندگارترین یادگاران دوران حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

وی با بیان اینکه فرمان تشکیل بسیج برگرفته از حکمت الهی این مرد بزرگ و عالم ربانی است که خود ریشه در معارف ناب نبوی، علوی و آیات نورانی قرآن دارد، تصریح کرد: مردم به صورت داوطلبانه با عضویت در بسیج در مقاطع حساس از ارزشهای اسلامی و انقلابی دفاع کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اردستان گفت: رهبر معظم انقلاب بیان کرده اند بسیج، حقیقتی شبیه افسانه ها است، لذا شاهدیم که این حقیقت امروز منجی عراق، سوریه، لبنان غزه و یمن شده است و نقشه های استکبار جهانی را نقش بر آب کرده و خواب های آل یهود برای منطقه را بی تعبیر کرده است.

حجت الاسلام مسعودیان با توجه به جمله زیبای حضرت امام در یک کلام بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء کرده اند، تأکید داشت: بسیج این شجره طیبه و لشکر مخلص خدا با کار جهادی و بی منت در عرصه های مختلف نظامی، خدمات رسانی، حوادث و بلایای طبیعی، محرومیت زدایی، اقتدار خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه بسیج بهترین و برترین کارنامه عملکردی را با کمترین امکانات به همگان عرضه می کند، تصریح داشت: امروزه تفکر جهادی و انقلابی بسیج باطل السحر تمام فرضیه های مکاتب لیبرالی و غربگرایان است.

وی حفظ آمادگی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را از اهداف بسیج دانست و بیان داشت: تداوم حکومت اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب منوط به حفظ اقتدار بسیج و تفکر بسیجی است و بسیجیان در شرایط کنونی باید برای رسیدن به تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه ای به خودسازی، تقوای فردی و اجتماعی داشته باشند.

مسعودیان همراهی و همگامی با ولایت فقیه را مهم دانست و افزود: بسیجیان باید نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب برای زمینه سازی ظهور تلاش کنند.

انتهای پیام / کد خبر31635

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار