سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی:

استیضاح وزیر امور خارجه در حال پیگیری است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سخنان وزیر امور خارجه موضوع طرح پرسش و پاسخ و حتی استیضاح وی کلید خورده که در حال پیگیری است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به قانون منع بازنشستگان به دنبال فردی برای سکان داری استانداری اصفهان بودیم تا بتواند گامهای مهمی در کنترل بحران آب اصفهان برداشته و آن را مدیریت کند.

وی با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه در خصوص پولشویی افزود: ظریف در زدن حرفهای اخیر بی دقتی کرد که انتظار می رفت با توجه به جایگاه دیپلماتیک دقیق تر صحبت می کرد و بهانه دست دشمن نمی داد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سخنان وزیر امور خارجه موضوع طرح پرسش و پاسخ و حتی استیضاح وی کلید خورده که در حال پیگیری است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه هر دو سال  یکبار شورای امر به معروف و نهی از منکر انتخاب می شود، گفت: من در این دوره به عنوان ناظر این شورا توسط نمایندگان انتخاب شدم تا بتوانم با توجه به سبک شمردن این فریضه در جامعه قدم های مثبتی را برداریم.

وی با توجه به موضوع اشتغال تاکید داشت: مسائل اشتغال و بهداشت دو موضوعی بوده که توسط اینجانب هدف گذاری شده بود که در حال پیگیری  است و موضوع آب و راه های شهرستان هم موضوعات دیگر بوده که با توجه به این برهه حساس اقتصادی با جدیت در حال پیگیری است.

کارخانه فاستونی اردستان مجدد راه اندازی می شود

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به درصد بالا و حجم تعدیل کارگران در استان اصفهان، در شهرستان اردستان تعدیل نداشته ایم و تمام تلاش خود را برای راه اندازی چند کارخانه تعطیل شده بکار گرفته ایم که یکی از آنها کارخانه فاستونی اردستان است که تا آخر امسال شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد همچنین با بیان اینکه توسعه تعدادی از کارخانه ها انجام شده است، بیان داشت: در اشتغال حرف اولمان صنعت است که در این زمینه حمایت، احیاء و توسعه کارخانه ها را شاهد بوده ایم به طور مثال در صورت بهره برداری کارخانه مقوا ۳۰۰ نفر اشتغال در شهرستان انجام خواهد شد.

وی در ارتباط با موضوع گردشگری در اردستان افزود:  نگاه به گردشگری در اردستان رو به جلو بوده و در صورت به ثمر رسیدن هدف گذاری های بوم گردی و گردشگری در آینده نزدیکی اشتغال های خوبی را برای شهرستان متصور خواهیم بود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی همچنین از خرید ۴۰ میلیارد ریالی دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان شهید بهشتی اردستان خبر داد و افزود: کارهای تبدیل درمانگاه زواره به بیمارستان انجام شده است و این مرکز به عنوان بیمارستان کد دار شد.

انتهای پیام / کد خبر31649

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار