سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
دبیر هیات ورزش های بومی محلی استان اصفهان:

جشنواره بازی های بومی محلی کشور در اردستان برگزار خواهد شد

دبیر هیات ورزش های بومی محلی استان اصفهان گفت: مقرر شده است جشنواره بازی های بومی محلی کشور با ۲۵۰ ورزشکار در اردستان انجام شود.

به گزارش صبح اردستان، علی صفایی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح سه خانه ورزش روستایی اسلام آبادُ حیدر آباد و اونج اردستان اظهار داشت: با توجه به نبود مکان های مناسبی برای ورزش روستائیان، نهضت ایجاد خانه های ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ باب خانه ورزشی روستایی در سطح استان اصفهان افتتاح شده که در کشور حرف اول را می زند و پیش بینی می شود که این آمار تا آخر سال به بیش از ۳۰۰ باب برسد.

دبیر هیات ورزش های بومی محلی استان اصفهان گفت: در صورت واگذاری مکانی عمومی برای خانه های ورزشی توسط دهیاران روستاها، این هیئت آمادگی تجهیز آنها به تشک تاتمی، میز پینگ پنگ، میز شطرنج و فوتبال دستی را دارد که برای هر خانه ورزشی بین ۵۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون ریال نسبت به وسعت و مکان در نظر گرفته شده هزینه می شود.

صفایی با بیان اینکه مقرر شده جشنواره بازی های بومی محلی کشور با ۲۵۰ ورزشکار در فلات مرکزی ایران یعنی اردستان انجام شود، تصریح داشت: این جشنواره با پیشنهاد فرماندار اردستان با حضور هفت استان کشور همچون مرکزی، قم، تهران، خوزستان، هرمزگان، کرمان و اصفهان در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر31694

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار