سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان کشور را بیمه می کند

امام جمعه اردستان گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان می تواند برای بیمه کردن انقلاب و کشور مفید باشد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی ستاد دهه فجر اردستان اظهار داشت: سلاح ما توکل، ایمان ، دعا و نیایش و متاع ما حفظ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمن می خواهد ما چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینیم و در صدد گمراه کردن مردم در همراهی از انقلاب است اما ما باید  با برنامه ریزی تذکر و یادآوری آن را حفظ کنیم.

امام جمعه اردستان گفت: دو مورد در دهه فجر امسال خیلی مهم به نظر می رسد و آن جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب و برجسته کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی شهرستان باید در یک نمایشگاه برای همه عرضه شود، تصریح داشت: هر دستگاه می تواند فعالیت های قبل و بعد از انقلاب را مقایسه و به نمایش بگذارد.

حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان برای بیمه کردن انقلاب و کشور مفید است

وی بیان داشت: حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان می تواند برای بیمه کردن انقلاب و کشور مفید باشد.

امام جمعه اردستان همچنین خطاب به مسئولان بیان داشت: با توجه به چهلمین سال انقلاب در ارائه برنامه ها نوآوری داشته باشید و دستاوردهای مهم را عرضه کنید تا جوانان با قبل و حال انقلاب بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام دهشیری افزود: اگر جوانان ما امروز در عرصه های علمی در سطح دنیا می درخشند و افتخار کسب می کنند همه به برکت انقلاب اسلامی است.

یادواره شهدای روحانی اردستان برگزار می شود

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران اردستان در ادامه اظهار داشت: اردستان دارای دو شهید انقلاب است که مقرر شده تا المان شهید فائق در دهه فجر و محل شهادت نامبرده رونمایی شود.

ماشالله حمامیان گفت: با توجه به اینکه شهرستان اردستان دارای شش مجروح و جانباز دوران انقلاب است؛،از آنان در دهه فجرتجلیل خواهد شد.

وی افزود: ضمن برگزاری سه یادواره شهدا در تاریخ ۱۲ بهمن به پاس گرامیداشت ۶ شهید روحانی شهرستان یادواره شهدای روحانی نیز در شهر زواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر31697

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار