سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران:

یک پنجم جامعه روحانیت اصفهان در راه مبارزه با طاغوت و جنگ تحمیلی شهید شده اند/ برد موشک های ایران از دوهزار کیلومتر عبور کرده است

مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران گفت: یک پنحم از سه هزار روحانی استان اصفهان در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که در هیچ قشری این مقدار شهید وحود نداشته است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسین طیبی فر ‍‍ پیش از ظهر پنجشنبه در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان اردستان در امامزاده یحیی(ع) شهر زواره اظهار کرد: با تفحص های جدید ششصد شهید روحانی در استان اصفهان وجود دارد و آن هم شهدای بزرگواری که در همه شهرها وجود آنها احساس می شود.

وی افزود: هشت شهید روحانی که در این شهرستان وجود دارند همراه خیل عظیم چهار هزار و ۵۰۰ شهید روحانی در سراسر کشور هستند و این شهدای روحانی پرچمدار و از پیشگامان انقلاب اسلامی بوده و هستند.

مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران گفت: یک پنحم از سه هزار روحانی استان اصفهان در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که در هیچ قشری این مقدار شهید وحود نداشته است.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه راهی که شهدا به ما نشان دادند در صورت استمرار نهضت اسلامی به دست صاحبش سپرده خواهد شد تصریح کرد: این راه اگر خدشه دار شود به نتیجه پایانی نخواهیم رسید.

مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران افزود: بعضی ها دشمن و شهدا را از دیروز می دانند و می گویند اگر خواستید تجلیلی بکنید ولی وارد مسائل سیاسی نکنید؛ مگر می شود یادی از شهید کرد و از قاتلان شهدا حرفی نزد.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به ۹ دی افزود: دشمنان می خواستند انقلاب را متلاشی کنند و این ها همان قاتلان دیروز شهدا بودند که هنوز هم فتنه هایی در سر دارند.

وی تاکید کرد: توانمندی کشور ایران به جایی رسیده است که برد موشک هایما از دو هزار کیلومتری هم گذشته و می توانیم در همه عرصه ها موفق باشیم.

مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران اعلام داشت: هرجا به فرمان رهبر انقلاب گوش دادیم موفق شدیم و هر کجا نادیده گرفتیم ضرر کردیم و نمونه آن موضوع اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: دشمنان نقشه کشیده بودند که استان اصفهان باید دومین استانی باشد که آشوب در آن ادامه پیدا کند ولی دیدیم با آن بصیرتی که داشتند اولین شهری بود که طومار فتنه را در هم پیچیدند.

مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران اعلام کرد: با توجه به ۱۵ هزار شهید دانش آموز در مدارس استان چرا مسئولانی هستند که فر هنگ دشمن را در آن ترویج می دهند و این یک هشداری است که باید جلوی آنان گرفته شود.

وی افزود: فضای مجازی دامی است که توسط دشمن پهن شده و جوانان را به خود جذب کرده و باید مواظب فتنه های آنان باشیم.

انتهای پیام / کد خبر31740

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار