سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

۹ دی نمادی از بصیرت مردم ایران و روز بیعت با ولایت است

امام جمعه اردستان گفت: ۹ دی نمادی از بصیرت مردم ایران و روز بیعت با ولایت است و با اینکه ۹ سال از آن زمان می گذرد هنوز شور این حماسه در مردم وجود دارد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت:  از امتیازات آیت الله هاشمی شاهرودی این بود که از خانواده سیادت بودند، در بیت فقاهت به دنیا آمده، در ۲۷سالگی به درجه فقاهت رسیده و از خانواده شهدا بودند.

وی افزود:  ۹ دی نمادی از بصیرت  مردم ایران و  روز بیعت با ولایت است و با اینکه ۹ سال از آن زمان می گذرد هنوز شور این حماسه در مردم وجود دارد و توانسته حیله دشمنان را در نطفه خفه کند.

امام جمعه اردستان گفت: سران آمریکا و طرفدارانشان منتظر بودند تا با عوامل داخلی خود کشور ایران را در ۹ دی ساقط کنند اما با بصیرت همیشگی مردم انقلابی ایران مواجه شدند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه رهبر انقلاب در خصوص فتنه ۸۸ فرمودند انتخابات بهانه است و هدف دشمن نابودی انقلاب است، تصریح داشت: مردم متوجه حیله دشمن شدند و از بی سابقه ترین حضور مردم به گفته خود دشمنان در ۹ دی ۸۸ اتفاق افتاد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب افزود: دشمن هر ۱۰ سال در فکر فتنه ای جدید است، شاید دشمن در سال۹۸ نقشه شومی را در سر داشته باشد که می طلبد مردم فهیم ایران هوشیاری خود را حفظ کنند، باید مسئولان قدر مردم را بدانند چراکه با همه مشکلاتی که وجود دارد و با بی مهری هایی هم بعضا همراه می شود اما پشت انقلاب خود محکم ایستاده اند.

حضور مردم در مراسم های ۹ دی ماندگاری این روز را بیشتر می کند

خطیب جمعه اردستان ابراز داشت: حضور مردم در مراسم های ۹ دی ماندگاری این روز را بیشتر می کند و به دوام انقلاب کمک خواهد کرد  و در سالروز این واقعه شاهد برکناری مسئولانی هستیم که در فتنه ۸۸ دست داشتند و امیدواریم به سزای اعمال خود برسند.

حجت الاسلام دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت آیت اله نمر افزود: وی فردی بود که برای عظمت اسلام سختی ها و شکنجه ها را تحمل کرد و توسط مسئولان جنایتکار عربستانی به شهادت رسید.

وی همچنین افزود: آمریکا بدون هیچ دستاوردی از سوریه خارج شد و همه این اتفاقات به دلیل مقاومت مردم منطقه است که آمریکا با خفت از منطقه فرار می کند و حضور ترامپ در عراق هم مورد استقبال مسئولان آن کشور واقع نمی شود که این خود  موجب سربلندی ایران است.

امام  جمعه اردستان با اشاره به تقدیم لایحه بودجه به مجلس گفت: بودجه باید به شکلی تنظیم شود تا تمام قشرهای آسیب پذیر جامعه در آن لحاظ شود و بیشتر مورد توجه دولت مردان واقع شوند.

حجت الاسلام دهشیری همچنین با اشاره به پروژه بخشی از دو بانده شدن جاده اصفهان به اردستان که سالها طول کشیده است، گفت: این پروژه هم اکنون در حال انجام است و توسط نماینده شهرستان به جد پیگیری می شود.

انتهای پیام / کد خبر31750

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار