سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

فضاهای آموزشی آموزش و پرورش اردستان وضعیت خوبی ندارد

فرماندار اردستان گفت: وضعیت فضاهای آموزشی آموزش و پرورش اردستان خوب نیست و باید توجه ویژه ای برای بهسازی آنها انجام شود.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تاملی عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان اظهار داشت: آموزش و پرورش هر چند با تمام دستگاه ها تعامل خوبی بواسطه کارهای فرهنگی داشته است اما هنوز حقیقت مطلب در بعد فرهنگی انجام نشده است.

وی افزود: دانش آموزان با گذراندن ۱۲ مقطع تحصیلی باید ببینند خروجی آن چه بوده است و آیا می توانند در جامعه تأثیر گذار باشند یا خیر و مهارتهایی که دانش آموز در طول تحصیل فرا می گیرد می تواند برای ادامه زندگی مثمر ثمر باشد.

فرماندار اردستان گفت: وضعیت فضاهای آموزشی آموزش و پرورش اردستان خوب نیست و این بی توجهی در سالهای گذشته موجب شده تا شاهد  وضعیت کنونی باشیم که باید توجه ویژه ای برای بهسازی آنها انجام شود.

توجهی به ظرفیت خیران در حوزه آموزش و پرورش اردستان نشده است

وی ادامه داد:به ظرفیت خیران در حوزه آموزش و پرورش اردستان توجه ای نشده است که در این ارتباط می توان کارهای خوبی انجام داد هر چند برای رسیدن به هدف، مشکل مالی آخرین مورد است ولی اولویت بندی و حساسیت زدایی باید صورت پذیرد.

فرماندار اردستان با تاکید بر فعال سازی گروه های آموزشی در سطوح مختلف برای پیشرفت و هدایت تحصیلی مدارس را لازم دانست و افزود: آموزش و پرورش باید پیشنهادات خود در خصوص پیشرفت تحصیلی را در جلسات ارائه دهد تا در خصوص تقویت آن برنامه ریزی انجام شود.

انتهای پیام / کد خبر31829

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار