پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
شهردار اردستان:

احیای محوطه قنات دوطبقه اردستان آغاز می شود

شهردار اردستان گفت: در مرحله دوم بازآفرینی شهری در اردستان، احیای محوطه قنات دو طبقه اردستان که ثبت جهانی شده به وسعت یک کیلومتر آغاز خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، محسن حیدری در گفت و گو یی اظهار داشت: بازآفرینی اطراف مسجد جامع اردستان از اواسط سال ۹۶ با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و با وسعت هفت هزار متر مربع آغاز شده که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: هزینه انجام شده در مسجد جامع اردستان مربوطه به کل طرح از قبیل طراحی، مطالعات و اجرای طرح بوده است.

شهردار اردستان گفت: در مرحله دوم بازآفرینی شهری در اردستان، احیای محوطه قنات دو طبقه اردستان که ثبت جهانی شده در وسعت یک کیلومتر و در فازهای مختلف آغاز می شود.

وی افزود: مسجد جامع اردستان به عنوان یک محور گردشگری در اردستان در نظر گرفته شده که تا امامزادگان اسماعیل(ع)، پیر مرتضی، مقبره امیر اویس و دخمه خاموشان ادامه خواهد داشت.

فاز دوم بازآفرینی مسجد جامع اردستان در دستور کار قرار گرفت

حیدری ابراز داشت: فاز دوم مسجد جامع اردستان هم که بالای یک کیلومتر وسعت دارد به عنوان فاز ششم بازآفرینی شهری در اردستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برای  تقویت گردشگری اردستان باید دو محور گردشگری اطراف مسجد جامع و امامزاده اسماعیل را در دستور کار قرار دهیم و تا سال یک هزار و ۴۰۰ به یک هدف کلی در خصوص بازآفرینی شهری در اردستان برسیم.

انتهای پیام / کد خبر31845

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار