سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

سخنان رهبران دینی ما در جهان عزت بخش و موجب سربلندی کشور است

امام جمعه اردستان گفت: وقتی سران رژیم گذشته را با حال مقایسه می کنیم می بینیم چقدر آنان در ذلت به سر می‌بردند اما رهبران دینی ما سخنانشان در جهان عزت بخش و موجب سربلندی کشور است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید شرارت های رژیم شاهنشاهی برای مردم گفته شود تا جوانان بدانند مردم در چه وضعیتی زندگی می‌کرده اند.

وی افزود: وقتی سران رژیم گذشته را با  حال مقایسه می‌کنیم می بینیم چقدر آنان در ذلت و خواری به سر می بردند اما رهبران دینی ما سخنانشان در جهان عزت بخش و موجب سربلندی کشور است.

امام جمعه اردستان گفت: یکی از مواردی که در مقایسه با گذشته قابل قیاس نیست بهداشت و درمان مردم است که در گذشته از دکترهای خارجی استفاده می کردیم اما امروز دکترانی برجسته داریم که حتی به کشورهای دیگر هم اعزام می کنیم.

مسئولان به مناطق محروم بیشتر توجه کنند

حجت الاسلام دهشیری با توجه به ۴۰ سالگی انقلاب افزود: مسئولان به مناطق محرومی همچون  اردستان توجه داشته باشند و با برگزاری جلسات مشکلاتی که برای مردم وجود دارد را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی ابراز داشت: دسترسی به مسئولان کشوری و شهرستانی امروزه خیلی راحت است و اینها همه از برکت جمهوری اسلامی بوده که اختلاف ها را بین مردم و مسئولان کم کرده است.

امام جمعه اردستان گفت: حضرت امام خمینی(ره) این راه را برای ما گشود تا بتوانیم آزادانه رفراندوم برگزار کنیم و شاهد ۴۰ سالگی انقلابی باشیم که نهالش توسط حضرت امام کاشته شد.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه همه دشمنان نیروهایشان را برای شکست انقلاب اسلامی بسیج کرده اند، تصریح داشت: افتخار بعضی کشورها این است که از ایران در زمینه های مختلف الگو برداری می کنند.

وی همچنین با توجه به مطالبات مردم شهرستان افزود: مسئولان سه خواسته اساسی مردم شهرستان از جمله وحدت مسئولان، معیشت و امنیت مردم را مورد توجه قرار داده است تا مردم یک راه و افق روشنی را برای خود ببینند.

امام جمعه اردستان گفت: مردم شهرستان با اتحاد و همبستگی برای حفظ انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت دهه فجر فاطمی در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت می کنند تا تلاش های مفتضحانه دشمنان بر علیه ایران به خودشان برگردد.

انتهای پیام / کد خبر31869

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار