سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

همایش بزرگ محفل قرآنی در اردستان برگزار می شود

یکی از شعارهای انقلابیون اجرای آموزه های قرآنی بود که در این زمین گروه قرآنی تشکیل شده و با برگزاری برنامه های قرآنی قرار است تا در دهه فجر همایش بزرگ محفل قرآنی برگزار شود.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری در گفت و گو یی اظهار داشت: امیدواریم تقارن چهلمین فجر انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه عاملی باشد تا این انقلاب فاطمی به زودی پرچم مقدسش به دست امام زمان(عج) سپرده شود و شعاع نورانی انقلاب همه گیتی را فرا بگیرد.

وی افزود: دهه فجر یادآور دلیری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که در عصر خود لرزه به تن استکبار جهانی انداخت و همه آنها سیلی را از حضرت امام(ره) دریافت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: برنامه های دهه فجر فاطمی امسال همچون سنوات قبل به صورت خاص با تشکیل کمیته روحانیت در خصوص برنامه های فرهنگی و قرآنی و تعامل با تمام دستگاه ها تشکیل شده که در این ایام برگزار می شود و مقرر شده  تا برنامه های ایام فاطمیه و دهه فجر تحت الشعاع یکدیگر قرار نگیرد.

حجت الاسلام حیدری افزود: یکی ازفعالیت های این اداره اعزام روحانی به مناطق روستایی و شهری بمنظور گفتمان های دینی در مساجد و همچنین در ادارات، کارخانجات و مساد شهر و روستای شهرستان است.

وی ابراز داشت: یکی از شعارهای انقلابیون اجرای آموزه های قرآنی بود که در این زمین گروه قرآنی تشکیل شده و با برگزاری برنامه های قرآنی  قرار است تا در دهه فجر همایش بزرگ محفل قرآنی برگزار شود.

همایش فاطمیون در اردستان برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان همچنین اعلام داشت: روحانیت هم با تشکیل ستادی همایش فاطمیون را برگزار می کند که این همایش با نام فجر فاطمیون شکل گرفته و هدف از اجرای آن تجدید میثاق دوباره همه اقشار مذهبی و تشکل های مردم نهاد بوده که در شکل گیری انقلاب نقش داشته اند.

حجت الاسلام حیدری گفت: مسابقه ای با نام چلچراغ که از تفسیر سوره والفجر است  با ۱۴ سوال طراحی شده که همه می توانند در این مسابقه شرکت کنند که به قید قرعه به ۴۰ نفر جوائزی اهداء می شود.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب افزود: مردم مطالباتشان به حق است و باید دولت مردان بزرگترین دغدغه مردم همچون گرانی، تورم، رکود اقتصادی، مسکن و اشتغال که دل هر انقلابی را به درد آورده  را برآورده کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان همچنین افزود: همانطور که رهبر انقلاب پیگیر مطالبات مردمی است،  مسئولان هم باید با تمام امکانات مطالبات را پاسخگو بوده و مردم را که هیچگاه دیدگاهشان به انقلاب عوض نشده  و هر روز راسخ تر هستند را یاری کنند.

انتهای پیام / کد خبر31880

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار