سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی، عمرانی و هادی بوده است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: پیشرفتهای انقلاب اسلامی بسیار سریع بوده است و با قبل از انقلاب اصلا قابل قیاس نیست.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در  مراسم راهیپمایی ۲۲ بهمن در اردستان اظهار داشت: چهل سال از انقلاب اسلامی ما می گذرد و مردم هنوز پابرجا و با استقامت روی پای خود ایستاده اند تا از این انقلاب ارزشی دفاع کنند.

وی افزود: امام خمینی(ره) می فرمودند آنچه انقلاب ما را با کشور های دیگر متمایز کرده این است که با زور فشنگ و تفنگ و کودتا انجام نشده بلکه لطف و توجه خداوند متعال شامل حال آن بوده است، آنچه انقلاب را پایدار نگهداشته ایمانی است که در دل این مردم قرار دارد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه موجب این پیروزی انقلاب اسلامی شد، حضور، درک، شعور و جانفشانی شهدای عزیز در قبل از انقلاب و بعد از آن بوده است و این انقلاب با سرعت حرکت تکاملی خود را پیش می برد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد افزود: انقلاب ما به لطف الهی مقدمه حکومت عدالت گستر حضرت مهدی(عج) خواهد بود و بر این اساس تک تک ما وظیفه داریم برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی فعالیت کنیم.

وی ابراز داشت: راه بندگی خدا پر از مشکلات و سختی‌هاست و نیازمند مقاومت است بر این اساس تا فرهنگ دینی خود را احیاء نکنیم نمی توانیم موفق باشیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهی جز مقاومت نداریم، افزود: کشور ما دچار سختی ها و تحریم های زیادی است که در دوران ائمه هم وجود داشته است، ما باید از تاریخ درس بگیریم،مرگ بر آمریکا گفتن ما یعنی مرگ بر فرعون و یزید زمان که استقامت در راه این شعار سختی های راه خود را دارد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد افزود: کشور ایران با تمام تهدیدها و تحریم ها در حال پیشرفت است و دشمن هم از این موضوع می‌ترسد.

پیشرفت های انقلاب اسلامی با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست

وی ادامه داد: پیشرفتهای انقلاب اسلامی بسیار سریع بوده است و با قبل از انقلاب اصلا قابل قیاس نیست به نوعی که امروز در زندگی مردم اثرات آن را می بینیم، انقلاب  اسلامی به جز یک انقلاب فرهنگی یک انقلاب عمرانی و هادی نیز بوده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اولین مشکل شهرستان اردستان اشتغال است و طبق آمار استانداری اصفهان با توجه به وضعیت اقتصادی کشور اردستان تعدیل نیرو نداشته و در این وضعیت هفت درصد ایجاد شغل شده است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد خطاب به مسئولان شهرستان اردستان گفت: هر ارباب رجوعی که به شما مراجعه می کند سعی کنید برای برداشتن مشکلات آنها به شکل مضاعف تلاش کنید، این مردم نباید در چهلمین سال انقلاب در صف گوشت بایستند و رسانه های خارجی آنها را  به تمسخر بگیرند.

وی افزود: بنده با طرح استانی شدن انتخابات مخالف هستم و جزو ۵۰ نفر نماینده ای بودم که مخالفت خود را اعلام کردم چراکه ارتباط مردم با مقامهای کشوری کم می شود.

انتهای پیام / کد خبر31905

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار