جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر آبفای اردستان:

۸ طرح آبرسانی در اردستان افتتاح شد

مدیر آبفای اردستان گفت: هشت طرح آبرسانی، اصلاح شبکه، حفر و تجهیز چاه و آماده سازی ایستگاه پمپاژ با صرف اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در اردستان به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح اردستان، سید عباس شریعتمدار صبح یک شنبه در حاشیه بهره برداری طرحهای آبفای شهر اردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هشت طرح آبرسانی، اصلاح شبکه، حفر و تجهیز چاه و آماده سازی ایستگاه پمپاژ با صرف اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در اردستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: عملیات اجرای اصلاح شبکه آب مهاباد به طول سه ونیم کیلومتر همراه با اصلاح ۲۵۰ فقره انشعاب مشترکین با صرف اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال به پایان رسیده است.

مدیر آبفای اردستان گفت: طرح توسعه شبکه آب شیرین مهاباد به طول دو کیلومتر و نصب سه شیر برداشت با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: اجرای طرح توسعه شبکه آب شیرین شهر اردستان به طول چهار کیلومتر و نصب هفت شیربرداشت با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال انجام و عملیات تجهیز و آماده سازی ایستگاه پمپاژ کمکی شماره دوی اردستان شامل ساخت ایستگاه پمپاژ، ساخت مخزن، خرید و نصب سه دستگاه الکتروپمپ، خرید برق و اجرای خط انتقال و اتاقک نگهبانی و تاسیسات آب و برق با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

شریعتمدار افزود: آماده سازی و بهره برداری از دو باب آب انبار و نصب دو شیر برداشت در اردستان با صرف اعتباری بالغ بر۴۰۰میلیون ریال انجام و عملیات اصلاح شبکه آب خیابان امام خمینی(ره) و اطراف مسجد جامع اردستان همراه با اصلاح  ۱۸۰ فقره انشعاب با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه عملیات حفر، تجهیز، بهره برداری و اجرای خط انتقال چاه جدید زواره با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به پایان رسیده است، افزود: اجرای شبکه فاضلاب مجتمع ۶۰ واحد خیرین مسکن ساز شامل اجرای ۴۵۰متر شبکه فاضلاب و نصب ۶۰ فقره انشعاب با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به شکل همزمان با حضور معاون وزیر کشور و رئیس ستاد بحران کشور امروز در شهرستان اردستان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / کد خبر31908

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار