سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

۵۰ درصد جمعیت اردستان را بانوان تشکیل می دهند

فرماندار اردستان گفت: بانوان شهرستان اردستان بیش از ۵۰ درصدجمعیت شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند که باید در تدوین برنامه توسعه شهرستان به این نکته توجه ویژه ای شود.

به گزارش صبح اردستان، حمیدرضا تاملی صبح سه شنبه در جلسه کمیسیون بانوان شهرستان اردستان اظهار داشت: مشارکت، دلسوزی و فعالیت بانوان در سطح شهرستان اردستان بیشتر از آقایان است.

وی افزود: بانوان شهرستان اردستان بیش از ۵۰ درصدجمعیت شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند که باید در تدوین برنامه توسعه شهرستان به این امر توجه ویژه ای شود.

فرماندار اردستان گفت: پتانسیل کیفی این جمعیت نشان داده  بانوان نسبت به آقایان در  راستای توسعه و پیشرفت شهرستان نیز فعالیت بیشتری دارند و این قشر به واسطه فضای فرهنگی آسیب کمتری دیده اند.

وی افزود: دختران اردستانی شجاع تر از پسران اردستانی هستند، موضوعات فرهنگی در شهرستان تا رده دانش آموزی رسوخ کرده و بانوان و زنان و دختران اردستان به اندازه مردان درگیر ملاحظات نشده اند.

تاملی بابیان اینکه در برنامه های تدوین شده نیازمند حضور افرادی هستیم که در مسائل فرهنگی کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، گفت: باید از خرده فرهنگ های نادرست موجود در شهرستان فاصله گرفت، در جایگاه فرمانداری دو مسئولیت فرصت سازی و حمایت  را داریم و انتخاب با خود جامعه مخاطب است و برنده و بازنده اتفاقات خود مردم هستند.

وی  افزود: رسالت بانوان به عنوان نماینده جامعه  ۲۰هزار نفری شهرستان باید در  برداشتن حتی یک گام در  راستای تکمیل اقدامات گذشته در توسعه این شهرستان موثر باشند.

افرادی باعث پسرفت اردستان هستند

تاملی با اشاره به این موضوع که پیشرفت اردستان نتیجه تعاملات خود مردم بوده است، افزود: افرادی هستند که به نوعی افکار عمومی را هدایت می کنند و بر  روی مردم تاثیر گذار هستند و نقش این افراد در پس رفت شهرستان به مراتب بیشتر از مسئولین است.

انتهای پیام / کد خبر31926

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار