جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

تسریع در امر ازدواج از راهکارهای موثر در تقویت نشاط اجتماعی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت:جامعه ایران نیاز به نشاط اجتماعی دارد که تسریع در امر ازدواج یکی از راهکارهای مناسب برای پرداختن به این موضوع است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اردستان که به منظور تدوین برنامه های هفته ازدواج در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مقدس ترین و مهمترین رکنی که در اسلام به آن سفارش شده موضوع ازدواج است.

وی افزود: جامعه ایران نیاز به نشاط اجتماعی دارد که تسریع در امر ازدواج یکی از راهکارهای مناسب برای پرداختن به این موضوع است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: اجرای فرهنگ ازدواج در جامعه می تواند منشا خیلی از کارهای خوب باشد، لذا بالا رفتن سن ازدواج در جامعه باید مورد بررسی قرار گرفته شود.

ازدواج در سن مناسب توسط والدین مهیا شود

حجت الاسلام حیدری افزود: ازدواج در سن مناسب موضوع مهمی است که باید زمینه های آن توسط والدین مهیا شود و موانع و مشکلات ازدواج همچون اشتغال و مسکن هم باید توسط مسئولان مرتفع شود.

وی ابراز داشت: برگزاری جشن های مختلف در کشور موجب رونق نشاط اجتماعی می شود، بر این اساس باید با برنامه ریزی در این جشنها سعی شود تا با بازگو کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی که برگرفته از زندگی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) است جوانان را با مقوله ازدواج آشنا کنیم.

دستگاههای اداری ازدواج آسان را در سرفصل برنامه های کاری خود قرار دهند

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه زمینه ازدواج را باید برای جوانان مهیا کرد، افزود: دستگاههای اداری باید موضوع ازدواج آسان را در سرفصل برنامه های کاری خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه مسجد و منبر فقط برای روضه خواندن نیست، تصریح داشت: روحانیون منطقه اردستان در برنامه های ماه رمضان موضوع ازدواج را با جدیت پیگیری و آن را برای جوانان ترویج کرده اند.

حجت الاسلام حیدری ابراز داشت: هفته ازدواج نباید فقط به صورت تبلیغ و در فضای مجازی بیان شود بلکه باید بتوانیم راهکارهای ازدواج آسان را برای جوانان مهیا کنیم.

انتهای پیام / کد خبر32038

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار