جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

اعزام روحانیون به مناطق مختلف اردستان در دهه ولایت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: اعزام روحانیون به مناطق مختلف شهرستان، آذین بندی سطح شهرتوسط شهرداری و برگزاری جشنهای ویژه برای دهه ولایت در اردستان برنامه ریزی شده است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح برنامه های دهه ولایت اظهار داشت: عید قربان و غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که فاصله این دو را دهه ولایت نامگذاری کرده اند.

لزوم توجه به ارزشهای عید غدیر ضروری است

وی افزود: دهه ولایت مراسمها و برنامه های خاصی دارد و باید مسلمانان در  پاسداشت این اعیاد بزرگ، پر شکوه و  با عظمت بکوشند تا ارزشهای نهفته در این روز بیشتر برای مردم روشن شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه ولایت همه باید به صورت مشارکتی در این برنامه ها شرکت کنیم.

حجت الاسلام حیدری ابراز داشت: برنامه های شاخصی توسط اداره تبلیغات اسلامی اردستان از جمله اعزام روحانیون به مناطق مختلف شهرستان، آذین بندی سطح شهر توسط شهرداری و برگزاری جشنهای ویژه این دهه و تقدیم هدیه به سادات برنامه ریزی شده است.

همایش پیر غلامان اردستان با ۴۰۰ نفر میهمان کشوری و استانی برگزار می شود

وی همچنین تصریح کرد: همایش پیر غلامان شهرستان اردستان همزمان با دهه ولایت با حضور ۴۰۰ نفر میهمانان کشوری و استانی در روستای سرابه این شهرستان  همراه با تجلیل از برترینها انجام خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: با محوریت حوزه علمیه شهید مدرس و همکاری بنیاد مهدویت اردستان جشن ویژه حضرت امام هادی(ع) در اردستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن ویژه ای به مناسبت هفته ازدواج پیش بینی شده است، افزود: با حضور زوج های جوان و اهدای هدایایی این مراسم در روز دوشنبه ۲۱ مرداد برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدری افزود: همه مردم به ویژه جوانان باید با حضور در مراسمهای این دهه بیش از پیش با سیره ائمه آشنا شده و برای آشنایی معارف دینی از خود اشتیاق نشان دهند.

انتهای پیام / کد خبر32091

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار