پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸
معاون برنامه ریزی اداره کل ثبت اسناد اصفهان گفت:

۸۸ درصد کارهای ثبت اسناد و املاک اصفهان الکترونیکی شده است

معاون برنامه ریزی اداره کل ثبت اسناد اصفهان گفت: در حال حاضر ۸۸ درصد کارهای این مرکز به صورت الکترونیکی انجام می شود و بر این اساس حدود سه میلیون مراجعه در ماه ب کاهش می دهد.

به گزارش صبح اردستان، غلامرضا اسحاقی ظهر پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه روسای ثبت اسناد اردستان و زواره اظهار داشت: با الکترونیکی شدن امور ثبت اسناد از سال۹۲ توانسته ایم ماهانه بالغ بر ۱۴ هزار سند صادر کنیم که این رقم در حال حاضر به بیش از ۳۴ هزار سند افزایش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر ۸۸ درصد کارها به صورت الکترونیکی انجام می شود که این کار توانسته نزدیک به سه میلیون مراجعه در ماه به ثبت اسناد استان را کاهش دهد.

الکترونیکی شدن اسناد در وقت و هزینه مردم تاثیر داشته است

معاون برنامه ریزی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان ابراز داشت: موضوع الکترونیکی شدن صدور اسناد توانسته در هزینه، مراجعه حضوری و برخوردهای مستقیم افراد با این اداره کم کند.

اسحاقی بیان داشت: اداره ثبت اسناد و املاک آمادگی دارد تا در چهار سال آینده کل پرونده های ثبتی را به کمک رایانه ثبت کند که زیر ساخت و تجهیزات آن آماده شده است.

وی افزود: با ثبت اسناد در نرم افزار مخصوص، مردم می توانند کل کارهای سندی خود را از داخل منزل پیگیری کنند.

معاون برنامه ریزی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهانتصریح کرد: عملکرد اداره های ثبت اردستان و زواره راضی کننده بوده و ۹۹ درصد از مراجعه کنندگان به این موضوع اشاره داشته اند.

انتهای پیام / کد خبر32112

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار