پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان:

هجمه های دشمن جوانان کشور را هدف گرفته است

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت: هجمه هایی از سوی دشمنان علیه کشور و اعتقادات شیعه وجود دارد که اغلب آنها جوانان را هدف قرار داده است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام منصور صابری شامگاه شنبه در مراسم جشن دهه ولایت ویژه جوانان در سالن شهدای اهل فرهنگ و قلم اردستان اظهار داشت: جوانی یکی از بهترین دورانهای زندگی هر انسانی است که اگر از فرصتی که خداوند در اختیارش قرار داده به نحو احسن استفاده کند دیگر در زمان میانسالی و پیری حسرت نخواهد خورد.

وی افزود: در سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان همیشه امید بسیار بزرگی نهفته است و ایشان همیشه نسل جوان را امید و آینده کشور معرفی کرده اند .

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان ابراز داشت: هجمه هایی از سوی دشمن علیه کشور و اعتقادات شیعه وجود دارد که قالب آن به سمت و سوی جوانان قرار دارد و سخنان رهبر معظم انقلاب همیشه خنثی کننده این توطئه ها بوده است.

وی بیان داشت: جوانان با توجه به نزدیکی عید غدیر باید دقت داشته باشیم تا معرفت خود را نسبت به حضرت امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار افزایش دهیم.

حجت الاسلام صابری ادامه داد: جوانان بدانند که جوانی بهترین زمان برای خودسازی است تا بتوانیم برای میانسالی و پیری خود اندوخته ای داشته باشیم و در محضر خداوند شرمنده نشویم.

انتهای پیام / کد خبر32118

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار