پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
بخشدار مرکزی اردستان:

کلنگ‌زنی خانه بهداشت «جنبه» اردستان در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع

بخشدار مرکزی اردستان گفت: خانه بهداشت جنبه در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع، با ۱۲۰ متر زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، سید رضا مرتضوی ظهر سه شنبه در محل افتتاح طرح های دهستان علیا اظهار داشت: دهستان علیا از بخش مرکزی اردستان دارای ۱۲روستا و جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر را شامل می‌شود.

وی با بیان اینک اجرای این پروژه‌ها حدود ۸۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است، افزود: دو طرح خدماتی رفاهی شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای لاسیب به طول چهار هزار متر مربع و از محل اعتبارات دهیاری و اختصاص قیر رایگان بنیاد مسکن صورت گرفته است.

بخشدار مرکزی اردستان ابراز داشت: یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید، اجرای طرح تحول نظام سلامت و اهتمام جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت مردم ایران بود که موفقیت‌های زیادی هم در این راستا به دست آمده است.

وی ابراز داشت: اجرای برنامه طرح تحول سلامت توسط دولت به تنهایی بر نمی آید و همه مردم باید در تحقق این برنامه جامع مشارکت جدی کنند.

مرتضویبا بیان اینکه مشارکت مردم در راستای تامین زیرساخت‌های حوزه سلامت ضروری است، گفت: احداث خانه بهداشت روستای جنبه اردستان، در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و با ۱۲۰ متر زیربنا دارای قسمت هایی همچون محل معاینه، تزریقات، بهورزی و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر32130

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار