پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

ولایت پذیری و بصیرت افزایی از مهم ترین درسهای قیام عاشوراست/ تصاویر

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: به دست آوردن معرفت نسبت به ولایت فقیه و افزایش بصیرت دینی در جامعه مهم ترین درس قیام عاشوراست.

به گزارش صبح اردستان، هیئت های زنجیر زن و سینه زن شهر اردستان پیش از ظهر دوشنبه به مناسبت تاسوعای حسینی در امامزاده اسماعیل(ع) اردستان جمع شدند و در سوگ شهادت حضرت عباس(ع) به عزاداری پرداختند.

حجت الاسلام سید جواد حیدری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزق ما در تاسوعا و عاشورای امام حسین(ع) باید به دست آوردن معرفت نسبت به ولایت فقیه و افزایش بصیرت دینی در جامعه امروز باشد.

وی افزود:هیئت های عزاداری در این چند روز از نظم و انضباط خوبی برخوردار بودند و همه هیئت های عزاداری اردستان از وعاظ و روحانی برخوردار هستند که می تواند بار معنوی هیئت های عزاداری را دو چندان کند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: با هماهنگی، تعامل و هم افزایی که با دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان انجام شده است، بیش از ۶۰ روحانی برای امر تبلیغ در دهه اول محرم به شهرستان اردستان اعزام شده اند که با روحانیون حاضر تعداد ۱۰۰ روحانی به امر تبلیغ مشغول هستند.

وی ابراز داشـت: روحانیان در روستاهای گرمسیر، سردسیر، بخش برزاوند، سفلی و علیا مشغول به امر تبلیغ هستند که تا شب سوم شهادت امام حسین(ع) حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: امیدواریم برنامه سوگواری امام حسین(ع) در ادامه در دهه دوم و سوم و همچنین ماه صفر با معرفت و با شور وصف ناپذیری ادامه داشته باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان تصریح کرد: محوری ترین برنامه های هیئات مذهبی، جلسات وعظ و اخلاق توام با استفاده از مفاهیم قرآن است.

انتهای پیام / کد خبر32183

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار