جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان:

۳۷۵ واحد مسکونی در مناطق سیل زده پل دختر ساخته می شود

رئیس بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان گفت:گروه جهادی اصفهان در پل دختر مشغول به ساخت تعداد ۳۷۵ باب منزل مسکونی هستند.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ پاسدار احسان الله رضاپور بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید تعدادی از طرح های محرومیت زدایی شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین دیدار جمعی از جهادگران با ایشان توصیه فرمودند تا از تمام ظرفیت جوانان در خدمت رسانی محرومان استفاده شود و جوانان طعم شیرین و لذت بخش خدمت رسانی را درک کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بعد از دیدار با جهادگران بسیجی، بیانیه ۹ گانه ای را ابلاغ کردند که در آن به موضوع جوان گرایی به صورت عاقلانه و رسانه ای شدن فعالیت های جهادی مخصوصا در مناطق محروم تاکید شده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ پروژه در استان اصفهان و نقاط مختلف کشور به بهره برداری می رسد.

ساخت ۵۰ واحد مسکونی در جنوب کرمان توسط بازنشستگان سپاه اصفهان

وی ابراز داشت: گروه های پیشکسوتان سپاه اصفهان در حال حاضر در منطقه جنوب کرمان در حال ساخت ۵۰ منزل مسکونی برای محرومان این منطقه هستند.

رضاپور بیان داشت: گروه های جهادی استان اصفهان سالانه فعالیت های مختلفی در زمینه های اقتصادی، پزشکی، عمرانی و بهداشتی را در مناطق مختلف کشور انجام می دهند که در همین زمینه گروه جهادی دندان پزشکی در منطقه «حصه» و «ارزنون» اصفهان بیش از دو هزار نفر را تحت پوشش دندانپزشکی رایگان قرار داده است.

۱۸ پروژه عمرانی و معیشتی در اردستان انجام می شود

رئیس بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان تصریح کرد: با پیگیری های نماینده و فرماندار اردستان  نسبت به دعوت دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کشور اقدام شد که در جلسه ای به همین منظور مقرر شد تا مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای ۱۸ پروژه عمرانی و غیر عمرانی تخصیص داد شود و همچنین بسته های معیشتی برای مناطق محروم اردستان در نظر گرفته شود که بخشی از آن در حال انجام است.

وی اعلام داشت: گروه جهادی خواهران بسیج سازندگی، برنامه سبک زندگی اسلامی را در مناطق محروم در دستور کار قرار داده  است و با برگزاری کلاسهایی در این زمینه توانسته خانواده ها را با سبک زندگی اسلامی آشنا کند.

۳۷۵ واحد مسکونی در مناطق سیل زده پل دختر ساخته می شود

رضاپور با بیان اینکه گروه های جهادی استان اصفهان در مناطق سیل زده تمرکز دارند و به عنوان معین شهر پل دختر مشخص شده اند، افزود: گروه جهادی اصفهان در پل دختر مشغول به ساخت تعداد ۳۷۵ باب منزل مسکونی هستند که در این زمینه تعداد ۳۷۵ باب منزل دیگر هم برای مناطق سیل زده استان اصفهان ساخته می شود.

وی اعلام داشت: بسیج سازندگی استان اصفهان دارای  ۱۲ قرارگاه جهادیو یک قرارگاه هم در شهر پل دختر است که همگی مشغول فعالیت هستند.

رضاپور افزود: از ابتدای وقوع سیل تا کنون بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر جهادگر در پنج استان کشور همچون خوزستان، گلستان، لرستان، سیستان و بلوچستان و همچنین خود اصفهان فعالیت داشته اند که در موضوع تعمیرات منازل تا پایان شهریور و ساخت منازل تا هفته بسیج به پایان می رسد.

انتهای پیام / کد خبر32216

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار