پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

پروژه های ورزشی اردستان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

فرماندار اردستان گفت: با توافقات صورت گرفته با مسئولان پروژه های ورزشی اردستان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تاملی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست فرمانداری و نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با معاون فنی اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان نتایج خوبی را برای ورزش دوستان شهرستان اردستان داشته است.

وی افزود: در این جلسه آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های ورزشی شهرستان مورد بررسی قرار گرفته است که شاهد افتتاح پروژه های نیمه کاره ورزشی خواهیم بود.

فرماندار اردستان گفت: عملیات اصلاح سقف استخر شنای اردستان به پایان رسید و مقرر شد اصلاحات عمرانی و معماری هم آغاز شود و این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

زمین چمن ورزشی اردستان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

وی ابراز داشت: عملیات کاشت چمن زمین ورزشی۱۷ شهریور اردستان آغاز شده و مقرر شده تا این پروژه که چندسالی از آغاز آن گذشته در دهه فجر به بهره برداری برسد.

تاملی بیان داشت: پیرو ملاقات با معاون وزیر ورزش و جوانان دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به پروژه های ورزشی شهرستان اختصاص یافته است که از این مبلغ یک میلیارد تومان به پروژه زورخانه اردستان تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان بابت کمک به احداث سه زمین چمن مصنوعی،۲۰۰ میلیون تومان بابت دیوار کشی زمین ورزشگاه شهید کریمی مهاباد و‏ ۲۵۰ میلیون تومان به استخر شنای زواره و محوطه سازی آن اختصاص یافته است.

انتهای پیام / کد خبر32270

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار