پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر آموزش و پرورش اردستان:

دانش‌آموزان مقابله با استکبار را وظیفه خود بدانند/ تصاویر

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: دانش‌آموزان باید مقابله با استکبار را وظیفه اصلی خود قرار داده و گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه کارهای خود قراردهند.

به گزارش صبح اردستان، علی اصغر مومنیان پیش از ظهر دوشنبه در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان در اردستان اظهار داشت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانشجویان پیرو رهبری امام خمینی(ره) لانه جاسوسی را تسخیر می کنند که رهبر انقلاب آن را انقلاب دوم نامیدند و آن را با اهمیت توصیف کردند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: خداوند به بندگان صالحش وعده داده که در صورت پیرو ولایت بودن به رستگاری خواهید رسید که بر این اساس ملت ایران آن را به خوبی عملیاتی کردند.

پایبندی به اساس اسلام نشانه انقلابیگری است

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: دفاع از انقلاب و پایبندی به اساس اسلام نشانه انقلابیگری است که باید دانش آموزان آن را خوب فرا گرفته و اجرایی کنند.

وی ابراز داشت: دانش آموزان باید مقابله با استکبار را وظیفه اصلی خود قرار داده و گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه کارهای خود قراردهند.

مومنیان ابراز داشت: ملت امروز با اتحاد همچون زمان انقلاب و جنگ همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره داشته اند از گردنه های تحریم عبور خواهند کرد و تسلیم دسیسه های دشمن نخواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش اردستان تصریح کرد: با پشتیبانی از ولایت فقیه و اتحاد جمعی در همه امور بر دشمنان غلبه کرده و پیروز خواهیم شد.

وی تاکید داشت: روز ۱۳ آبان که روز ملی تسخیر لانه جاسوسی نام گرفته تا آخرین لحظه پای اعتقادات خود ایستاده و دانش آموزان را به پایبندی این اعتقادات سفارش می کنیم.

در زیر تصاویری از مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان شهر اردستان را مشاهده می کنید:

انتهای پیام / کد خبر32387

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار