پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

استیضاح ترامپ نتیجه شرارت های آمریکا است

امام جمعه اردستان گفت: استیضاح ترامپ نتایج شرارت‌های آن‌ها در کل دنیا و منطقه است که دامن‌گیر آن‌ها شده و آ‌‌ن‌ها روز به روز در جهان منفورتر می‌کند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: با ظهور حضرت مهدی(عج) معنویت در جهان گسترش پیدا خواهد کرد که یکی از این معنویات نماز است.

وی با اشاره به در پیش بودن سال جدید میلادی و تبریک ولادت حضرت مسیح افزود: کشورهای غربی همچون آمریکا که خود را مدعی دروغین مسیحیت اعلام می‌کنند به جنگ و خونریزی در جهان می‌پردازند و نسل‌کشی خود را ادامه می‌دهند.

امام جمعه اردستان گفت: موضوعاتی که می‌تواند در جهان تحول ایجاد کند نماز است که با ظهور منجی عالم بشریت این فریضه الهی در جهان گسترش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب ابراز داشت: آنها در صدد هستند که با تحریم‌های دارو و غذا بتوانند فشارهای خود را بیشتر کرده و کشور را با مشکلاتی روبه‌رو کنند.

دهشیری تصریح کرد: دشمنان هر روز با نقشه‌کشی‌های مختلف همچون شایعاتی مبنی بر مهندسی بودن انتخابات و اینگونه مسائل می‌خواهند مردم را دلسرد کرده تا در انتخابات شرکت نکنند که مردم ما هوشیار بوده و به فریب‌های دشمن توجه نخواهند کرد.

امام جمعه اردستان با اشاره به آشوب‌های اخیر گفت: دشمن برای انتخابات آینده نقشه‌های شومی کشیده بود تا بتواند از حضور حداکثری مردم جلوگیری کند یا اصلا انتخابات را به تعویق اندازد که با هوشیاری رهبر انقلاب و مردم این توطئه در نطفه خفه شد.

وی افزود: استیضاح ترامپ نتایج شرارت‌های آن‌ها در کل دنیا و منطقه است که دامن‌گیر آن‌ها شده و آ‌‌ن‌ها روز به روز در جهان منفورتر می‌کند.

دهشیری تاکید کرد: شرکت در انتخابات مجلس در آستانه گام دوم انقلاب و انتخاب مجلسی در تراز انقلاب از وظایف همه ما است که در راه رهبری و راهی که ایشان ترسیم می‌کنند حرکت کنیم.

انتهای پیام / کد خبر32454

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار