پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان:

یادواره شهدا با نام «لاله های روشن» در مدارس اصفهان برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: برنامه هایی برای ۲۲ بهمن با نام جشنواره سرود و یادواره شهدا با نام لاله های روشن و چهلم شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ محمد ادیب در گفت و گویی در حاشیه اختتامیه همایش «سلیمانی های فردا» ویژه اعضای کانون یاریگران زندگی در زواره اردستان اظهار داشت: سردار سلیمانی یک ظرفیت و یک گنج نهفته بود که شناساندن زندگی وی به جامعه در ابعاد مختلف جای کار دارد و پیشقدم شدن شهر زواره در برگزاری این همایش نشان از ظرفیت‌های فرهنگی این منطقه است.

وی افزود: «یاریگران زندگی» یکی از طرحهایی مدنظر آموزش و پرورش استان اصفهان است که در این طرح از ظرفیت معلمان و دانش آموزان برای پیشگیری و مراقبت از دانش‌آموزان در مقابل آسیب‌های اجتماعی استفاده می شود.

رئیس بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: تشکل بسیج دانش‌آموزی در تقویت این نوع برنامه ها با اداره آموزش و پرورش همراهی دارد و بسیجیان هم حضوری جهادی دارند.

۲۰۰ مدرسه برنامه های تربیتی و فرهنگی را انجام می دهند

وی ابراز داشت: در این برنامه تربیتی و فرهنگی بالغ بر ۲۰۰ مدرسه در سرتاسر استان اصفهان برنامه های مختلف را در این خصوص تدوین و انجام می دهند.

سرهنگ ادیب بیان داشت: بسیج دانش آموزی استان دستورالعملی را آماده کرده است که در آن تا اربعین شهادت سردار سلیمانی برنامه های مختلف را تا ۲۲ بهمن که برنامه های دهه فجر هم در آن گنجانده شده است انجام خواهد داد.

رئیس بسیج دانش آموزی استان اصفهان تصریح کرد: برنامه هایی به نام «پهلوانان نمی میرند» ویژه مقطع ابتدایی و دوره متوسطه اول آماده شده که به زودی در سرتاسر استان اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: برنامه هایی برای ۲۲ بهمن با نام جشنواره سرود و یادواره های شهدا با نام لاله های روشن و چهلم شهید سلیمانی برگزار می‌شود که اردستان هم از ۱۵ بهمن برنامه ریزی ویژه ای را در این خصوص انجام داده است.

سرهنگ ادیب افزود: در استان اصفهان بالغ بر چهار هزار واحد پوینده و پیشگام وجود دارد که یک هزار واحد پیشگام، یک هزار و ۲۰۰ پوینده و مابقی امیدان هستند.

انتهای پیام / کد خبر32507

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار