جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

۲ کارخانه تعطیل شده اردستان به مدار تولید بازمی‌گردد

فرماندار اردستان گفت: کارخانه‌های فاستونی و کارخانه راشکو اردستان که سال‌های گذشته به جهت بدهی تعطیل شده است، تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تاملی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: به لطف خداوند و سایه زحمت و تلاش مسئولان شهرستان اردستان در دهه فجر سال ۹۸ تعداد ۱۰۸ پروژه در سطح شهرستان  اردستان با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اعتبارات درنظر گرفته شده ویژه پروژه های به بهره برداری رسیده در شهرستان اردستان به مناسبت ایام الله دهه فجر افزود: هزینه‌های انجام شده بخشی از آن منابع ملی، منابع استانی و منابع  خصوصی و تسهیلات بانکی بوده است.

فرماندار شهرستان اردستان ضمن اشاره به پروژه های به بهره برداری رسیده در این شهرستان گفت: پروژه‌های شاخصی که با حضور مسئولان استانی به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید شامل سه باب مدرسه جدید در سطح شهرستان اردستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید پزشک قانونی در اردستان افتتاح خواهد شد، ابراز داشت: افتتاح تعدادی از کارخانه‌ها همچون شرکت تولیدکننده شانه تخم مرغ، شرکت و کارخانه گچ سفید اردستان و کارخانه پلی تن روستای باقرآباد را نیز در این ایام شاهد خواهیم بود که بیش از ۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

تاملی ضمن اشاره به نقش بسزای خیران در بهره‌برداری از پروژه‌ها در شهرستان اردستان بیان داشت: یکی از پروژه‌های ۶۰ واحدی خیر ساز نیز با حضور مسئولان استان اصفهان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید که نشان‌دهنده نقش موثر خیران در ارتقاء منطقه اردستان است.

فرماندار اردستان ضمن اشاره به راه‌اندازی مجدد دو واحد تولیدی در این شهرستان تبیین کرد: کارخانه‌های فاستونی و کارخانه راشکو اردستان که سال‌های گذشته به جهت بدهی تعطیل شده است با پیگیری‌هایی که انجام شده تا پایان سال ۹۸ مجدد راه‌اندازی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به بهره‌برداری پروژه‌های مخابراتی شهرستان اردستان در ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: در برنامه‌های دهه فجر با حضور مسئولان استانی شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های مخابراتی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان اردستان خواهیم بود.

انتهای پیام / کد خبر32565

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار