پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان:

شرکت در انتخابات پیش رو انقلاب را بیمه خواهد کرد

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: آزمون دیگری که مردم می توانند انقلاب خود را بیمه کنند شرکت در انتخابات پیش رو است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام محمد رضا صالحیان پیش از ظهر سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اردستان در میدان نماز این شهر اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن آزمونی بزرگ بود که ملت ایران با زیبایی هر چه تمامتر آن را انجام دادند.

وی افزود: مردم خوب ایران به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و امروز آخرین میخ به تابوت دونالد ترامپ زده شد که شرکت در این راهپیمایی هم جزو عبادات محسوب می شود.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان با بیان اینکه کشور ایران و انقلاب اسلامی هنوز با خون شهیدان خود پیمان دارد گفت: آزمون دیگری که مردم می توانند انقلاب خود را بیمه کنند شرکت در انتخابات پیش رو است تا اقتدار کشور را نشان دهند.

حجت الاسلام صالحیان بیان داشت: هرچند کشور ایران به قدرت هسته ای و موشک و توانمندی های دیگری دست پیدا کرده است، اما آنچه ما را بیشتر به پیروزی می رساند شرکت در مراسمهای دعا، نیایش و منبرها است که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد شد.

مسئولان و دولتمردان موضوع رفاه، اقتصاد و ازدواج جوانان را در دستور کار قرار دهند

وی تاکید کرد: با شروع گام دوم انقلاب اسلامی کشور ایران با صلابت تر در تمام برنامه ها شرکت می کند و مردم وظیفه خود را در خصوص انقلاب انجام می دهند که مسئولان و دولتمردان هم باید موضوع رفاه، اقتصاد و ازدواج جوانان را در دستور کار خود قرار دهند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان با اشاره به دلاوری های شهید سلیمانی که توانسته بود سپاه قدس را تا نزدیکی های دیوار قدس برساند، افزود: امروز با نام شهید سلیمانی زنده است و خود مکتبی بود که به ما درس ولایت پذیری را یاد داد.

حجت الاسلام صالحیان تصریح کرد: شهید سلیمانی با اخلاص و بصیرتی که داشت یادش در تمام دلها زنده است و راهش جاودان خواهد ماند.

انتهای پیام / کد خبر32580

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار