جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان:

۷ بیمار کرونایی در اردستان بهبود پیدا کردند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان ضمن اشاره به افزایش افراد مشکوک به ویروس کرونا در اردستان به ۲۸ نفر گفت: با تلاش همکاران در بخش درمان، پزشکان و پرستاران هفت بیمار مرخص شد است.

به گزارش صبح اردستان، حسن ذبیحی در گفت‌ وگو با خبرنگار اردستان سلام، ضمن اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردستان اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران تعداد هفت نفر بیمار کرونایی تاکنون در اردستان مرخص شده‌اند.

وی ضمن اشاره به افزایش افراد مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان اردستان افزود: افرادی که تاکنون به این بیماری در شهرستان اردستان مشکوک شده‌اند به ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است و تلاش ها به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس ادامه دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۴ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی اردستان بستری هستند، گفت: طبق آخرین آمار تا ظهر دوشنبه تعداد افرادی که آزمایش تست کرونای آنان مثبت شده به ۱۵ نفر می‌رسند.

مرکز غربالگری بیماران تنفسی در اردستان راه اندازی شد

ذبیحی همچنان از افتتاح مرکز غربالگری برای بیماران تنفسی خبر داد و تبیین کرد: افرادی که نمی‌خواهند به بیمارستان مراجعه کنند با مراجعه به این مرکز می‌توانند ضمن پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از سلامتی خود اطلاع پیدا کنند و موارد بهداشتی فردی را نیز رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان تاکید کرد: برنامه‌ای برای کنترل ورودی‌های شهرستان نداریم که بر این اساس در صورت اجرا شدن این برنامه امکانات لازم برای پذیرش بیماران احتمالی به‌منظور قرنطینه کردن افراد وجود ندارد.

وی ضمن اشاره به نحوه تحویل افراد فوت شده در منطقه اردستان اعلام کرد: فوت‌شدگان اردستانی با تمام شرایط و ابلاغی‌ها تحویل خانواده‌ها شده و با نظارت کارشناسان بهداشتی مراحل خاکسپاری آنان انجام می‌شود.

انتهای پیام / کد خبر32628

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار