جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان:

۹۸ درصد مردم اردستان موضوع فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند

اردستان- فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: ۹۸ درصد مردم شهرستان اردستان موضوع فاصله گذاری اجتماعی را جدی گرفته و در این زمینه با پلیس همکاری داشته اند.

به گزارش صبح اردستان، غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار اردستان سلام، اظهار داشت: نیروی انتظامی اردستان در موضوع فاصله گذاری اجتماعی همگام با برادران و خواهران در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان‌های سراسر کشور و همچنین بیمارستان شهید بهشتی اردستان قدم برداشته است.

وی افزود: با اعلام فاصله گذاری اجتماعی به شکل جدی، تمامی مبادی ورودی شهرستان قبل از ایام عید توسط پرسنل انتظامی شهرستان کنترل شد که طبق دستورالعمل‌های اولیه قرارگاه امام سجاد (ع) اردستان این موضوع از ساعت هشت صبح تا ساعت هشت شب برنامه ریزی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: نیروهای انتظامی درکنار برادران در هلال احمر، شبکه بهداشت و بسیج در ایستگاه‌های پایش سلامت که موضوع کنترل و بیماریابی بیماران را انجام می‌دادند حضور داشتند.

وی افزود: با تشدید موضوع فاصله گذاری اجتماعی از تردد خودروها در معابر شهری و همچنین حضور در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مناطق خوش نشین جلوگیری شد که خوشبختانه همشهریان اردستانی در این خصوص همکاری ویژه ای را با پلیس داشته‌اند.

۲۰ خودرو در اردستان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه بعضی از مردم هشدارها و اطلاعیه‌های پلیس و ستاد کرونا را جدی نگرفته بودند، افزود: در این رابطه ۲۰ مورد خودرو جریمه پنج میلیون ریالی شدند و بیش از ۱۰۰ مورد جریمه‌های ۴۰۰ هزار ریالی و همچنین جریمه‌های ۱۰۰ هزار ریالی را دریافت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تصریح کرد: با تمام تذکرات در خصوص عدم تردد خودروها در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین، عده‌ای از مردم موضوع را رعایت نکردند که در این خصوص ۱۰ دستگاه خودرو متخلف توقیف و به مدت دو هفته در پارکینگ خواهند ماند.

وی افزود: در مجموع مردم شهرستان اردستان در خصوص موضوع فاصله گذاری اجتماعی همکاری خوبی داشته‌اند و می‌توان گفت ۹۸ درصد مردم موضوع را جدی گرفته و در این زمینه با پلیس همکاری داشته‌اند.

سرهنگ هاشمی زاده تاکید کرد: طبق اطلاعیه پلیس راهور کشور موضوع تردد خودروها در مناطق استانی مجاز نیست؛ این موضوع باید توسط مردم رعایت شود و باید موارد بهداشتی را تا ریشه کن کردن این بیماری جدی گرفته و برای سلامت خود کوشا باشند.

انتهای پیام / کد خبر32695

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار