جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

ایجاد ۵۰۰ نفر اشتغال در اردستان در دستور کار است

اردستان-فرماندار اردستان گفت: ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر از مردم و جوانان اردستانی را در سال جاری مدنظر داریم.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تاملی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: به استناد گزارش‌های رسیده در شهرستان اردستان در سال گذشته طلاق در این شهرستان ۲۳ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: شهرستان اردستان در حوزه عمرانی در سال گذشته شاهد فعالیت‌های خوبی بوده که می‌توان به سه باب ساختمان آموزشی در شهرستان اردستان و افتتاح تعداد قابل توجهی زمین چمن مصنوعی روستایی در حوزه ورزشی اشاره کرد.

فرماندار اردستان گفت: فعالیت در بخش اقتصادی و بازگشت به چرخه تولید کارخانه‌های تعطیل شده که با تمهیدات دستگاه‌ها ونماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است و امسال شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها خواهیم بود.

وی ابراز داشت: بعد از انتخاب دوم اسفند شهرستان اردستان همچون کشور درگیری پیشگیری از بیماری کرونا بود که قرارگاه عملیاتی حضرت سجاد شهرستان به همین منظور ایجاد شد و در نوک پیکان این موضوع کادر درمانی و پرسنل بیمارستان شهید بهشتی اردستان بودند که تلاش شبانه روزی را انجام دادند.

تاملی بیان داشت: مردم و اصناف با ستاد کرونای اردستان همکاری خوبی را داشته اند و خیران هم با کمک مالی و تجهیزاتی پا به پای گروههای جهادی در این عرصه تلاش کردند.

فرماندار اردستان تاکید کرد: با پیگیری نماینده اردستان دستگاه «سی تی اسکن» که در موضوع بیماران کرونایی و تشخیص این بیماری ضروری به نظر می‌رسد آماده شده و به زودی در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان اردستان راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم مردم همراهی‌های خود را برابر ابلاغیات بهداشتی در موضوع کرونا داشته باشند ودستگاهایی که با واحدهای صنعتی در ارتباط هستند کمک کنند تا معیشت افراد آسیب پذیر را شناسایی کرده و در صدد پیگیری آن باشیم.

تاملی افزود: باید کمک‌های مردمی در خصوص نیمه شعبان را سازماندهی کنیم و به تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و افراد آسیب پذیراقدام شود تا آنها هم در این بین دچار مشکلاتی نشوند.

اشتغال ۵۰۰ نفر در سال جاری محقق خواهد شد

فرماندار اردستان گفت: با توجه به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را می‌توان سال طلایی شهرستان اردستان معرفی کنیم تا با تلاش‌هایی که انجام شده شاهد اشتغال ۵۰۰ نفر از افراد و جوانان شهرستان باشیم.

وی افزود: این بیماری شاید در هفته‌های آینده هم تمام شود که بر این اساس همه دستگاه‌ها باید نسبت به فعالیت‌هایی که داشته اقدام و آنها را به نتیجه برسانند.

تاملی تاکید کرد: با توجه به ارزیابی که از عملکرد ادارات و دستگاه‌های مختلف انجام شده مهمترین دستگاه‌ها که باید تلاش مضاعفی برای جلب رضایتمندی مردم در سال جدید داشته باشند شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا و ادارات خدماتی است که می‌توانند با تلاش خود رضایتمندی را در سطح شهرستان اردستان ایجاد کنند.

فرماندار اردستان افزود: بیماری کرونا آثار منفی در حوزه‌های فرهنگی و نشاط اجتماعی ایجاد کرده که از دستگاه‌های فرهنگی و شهرداری‌ها می‌خواهیم نسبت به طراحی برنامه‌های اجرایی برای هفته‌ها و ماه های آینده سال به منظور بازگشت به فضای نشاط عمومی به سطح شهرستان اردستان اقدام کنند.

انتهای پیام / کد خبر32709

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار