سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان:

امنیت دامداری‌های اردستان تامین شده است

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: با انجام تمهیداتی در دامداری‌های شهرستان اردستان شاهد کاهش سرقت‌ در این بخش در سال جاری هستیم.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو با صبح اردستان، ظهار داشت: آمار نزاع و درگیری شهرستان اردستان در سال گذشته ۲۶۸ مورد بوده که این آمار نسبت به سال قبل از آنکه ۳۵۷ مورد بوده کاهش خوبی را نشان می‌دهد.

وی افزود: اختلاف خانوادگی در سال گذشته اردستان ۲۴ فقره بوده که نسبت به سال قبل از آنکه ۵۱ مورد بوده کاهش داشته و ۲۳ درصد هم کاهش طلاق را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: اکثر سرقت‌های شهرستان اردستان جزو سرقت‌های خرد است که توسط افراد معتاد انجام می‌شود و سرقت‌های بزرگ همچون سرقت احشام توسط افراد غریبه انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: با انجام تمهیداتی در دامداری‌های شهرستان اردستان شاهد کاهش سرقت‌ها بودیم اما از تمام دامداری‌های شهرستان اردستان نیز خواسته‌ایم تا با اختصاص دادن بخشی از در آمد خود موضوع امنیت را در دامداری‌های خود افزایش دهند.

ایجاد اشتغال موجب کاهش سرقت در اردستان شده است

سرهنگ هاشمی زاده بیان داشت: با ایجاد اشتغال در شهرستان اردستان، شاهد روند کاهشی سرقت بوده‌ایم که این موضوع نشان می‌دهد عدم اشتغال در افزایش سرقت در جامعه تا چه میزان تأثیرگذار است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تاکید کرد: موضوع برطرف کردن ترافیک شهری با شهرداری‌ها است که در خصوص رفع ترافیک بعضی از خیابان‌های شهرستان اردستان مصوباتی انجام شده که متولیان اجرایی هنوز نتوانسته‌اند به شکل صحیح مصوبات را اجرایی کنند.

انتهای پیام / کد خبر32755

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار