پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیر آموزش و پرورش اردستان:

۹۸ درصد آزمون مدارس اردستان غیر حضوری برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان گفت: آزمون دروس در اردستان به شکل ۹۸درصد غیر حضوری بوده به جزء پایه نهم ودوازدهم که یکی دو درصد حضوری خواهد بود.

به گزارش صبح اردستان، علی اصغر مومنیان با اعلام این خبر اظهار داشت:  فرهنگیان و دانش‌آموزان اردستانی ضمن شرکت در رزمایش مواسات به شماره حساب‌هایی که از طرف دبیر ستاد معرفی شده بود با اعلام در مدارس و همچنین طبق بخشنامه‌ای که اعلام شد فرهنگیان می‌توانند به شکل ماهانه مبالغی از حقوقشان کسر شود و به حساب‌های مذکور واریز شود.

وی با بیان اینکه فرهنگیان شهرستان اردستان از این طرح استقبال بسیار خوبی انجام دادند، افزود: مدارس شهرستان اردستان به شکل خودجوش در رزمایش مواسات شرکت داشته‌اند و بیشتر فرهنگیان بخشنامه کسر از حقوق را پذیرفته و در این کار پسندیده شرکت کردند

وی در خصوص سامانه شاد و مشکلاتی که برای بعضی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت به وجود آمده بود، ابراز داشت: مدیران بعضی از مدارس با ارتباطی که با خیران داشته اند مشکل خرید تلفن همراه چند نفر از دانش‌آموزان را برطرف کردند و حتی در روستاها مشکلات این سامانه برطرف شد است.

مومنیان بیان کرد: منطقه اردستان بالای ۷۵ درصد از دانش‌آموزان آن  در سامانه شاد شرکت داشته‌اند و مشکلی در این زمینه وجود نداشته و مابقی نیز که به شکل عشایری بوده‌ و مشکل اینترنت داشتند با در اختیار گذاشتن بسته‌های آموزشی مشکلشان برطرف شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان در خصوص برگزاری آزمون دانش‌آموزان به شکل مجازی تصریح کرد: ما تابع قوانین آموزش و پرورش هستیم  و پایه‌های نهم آزمون آن‌ها از ششم خرداد شروع شده و حضوری در حال انجام است و پایه دوازدهم نیز از ۱۷ خرداد برگزار می‌شود و پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم به شکل مجازی آزمون آن‌ها برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان و والدین آن‌ها توجه داشته باشند که این نمرات پایانی نیست و جزئی ازنمره است که با فعالیت‌هایی که در شبکه شاد و مجازی و حضوری در کلاس داشته محاسبه خواهد شد و یک نمره به عنوان نمره مستمر و پایانی اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: ۹۸ درصد آزمون دروس در شهرستان اردستان به شکل غیر حضوری بوده به نحوی که به جزء پایه نهم ودوازدهم که یکی دو درصد حضوری خواهد بود مابقی به صورت مجازی برگزار می‌شود و بر همین اساس هیچ نگرانی برای دانش‌آموزان وجود ندارد.

انتهای پیام / کد خبر32845

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار